بدهی‌هایتان را صاف کنید وگرنه ...

محرومیت از نقل و انتقالات نیم‌فصل، ممانعت از حضور در لیگ قهرمانان و نگرفتن پروانه حرفه‌ای از جمله پیامدهایی است که فدراسیون فوتبال درباره آنها به باشگاه‌های بدهکار هشدار داده است.

به گزارش ایمنا، منوط شدن صدور پروانه حرفه‌ای و مجوز شرکت در لیگ قهرمانان آسیا به تسویه بدهی‌ها از یک سو و محرومیت اخیر ۲ باشگاه ایرانی از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات از سوی دیگر فدراسیون فوتبال را مصمم کرده است تا موضوع بدهی باشگاه‌ها را با جدیت بیشتری دنبال کند.

فدراسیون فوتبال از یک طرف باشگاهها را ملزم کرده است که تا بیستم آذرماه ۴۰ درصد از بدهی‌های خود را به بازیکنان فعلی و سابق تسویه کنند و از طرف دیگر هرچه سریعتر مدارک ترجمه‌شده‌شان دال بر توافق با طلبکاران را جهت تحویل به AFC ارسال نمایند.

اما اگر باشگاه‌ها این هشدارها را جدی نگیرند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اولین پیامد آن محرومیت از نقل و انتقالات نیم‌فصل خواهد بود یعنی اگر باشگاهها طبق خواست فدراسیون در زمان مقرر ۴۰ درصد از بدهی‌هایشان را صاف نکنند اجازه نخواهند یافت تا در پنجره زمستانی بازیکن جدید بگیرند.

فدراسیون فوتبال همچنین به باشگاه‌ها تأکید کرده است که بیش از این بین آنها و AFC میانجی‌گری نخواهد کرد و اگر باشگاه‌ها هشدارها را پشت گوش بیندازند این رفتار آنها را عیناً به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش خواهد کرد.

کد خبر 319104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.