اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث تصفیه خانه مسکن مهر نطنز

نطنز-نماینده نطنز و بادرود و قمصر گفت: با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال ؛طرح احداث پکیج های محلی برای تصفیه فاضلاب مسکن مهر نطنز به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری نطنزی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکل فاضلاب منطقه تازه ساز مسکن مهر نطنز، اظهار کرد: برای حل این مشکل که یکی از اصلی ترین مشکلات شهر نطنز است تلاش های زیادی صورت گرفته است و این تلاش ها تا برطرف شدن معضل ادامه می یابد.

وی افزود: از مشکلات و اعتراض های مردمی به موضوع فاضلاب مسکن مهر این بود که هیچ گونه تمهیداتی برای جریان فاضلاب اندیشیده نشده بود و در این خصوص فاضلاب منطقه مذکور در خیابان های اطراف رها می شد و مشکلات متفاوت از جمله مشکل بهداشتی را برای مردم به وجود می آورد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم وجود چاه های جذبی مناسب و مشکلات بهداشتی، معیشت ساکنان را دچار مشکل کرده بود و همچنین هزینه های تخلیه چاه بسیار زیاد و غیرقابل پرداخت شده بود.

صفاری اضافه کرد: با توجه به اعتراض های قبلی به اجرای طرح تصفیه فاضلاب در روستای جزن و خطرهای انجام این طرح در مسکن مهر، برای باغ شهر تاریخی نطنز نیز به دنبال راه حلی مثل احداث پکیج های محلی بودیم.

وی گفت: تمهیدات جانمایی اجرای پکیج فاضلاب اندیشیده و حریم آن رعایت شد و تلاش شد تا از پساب پکیج برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.

صفاری به پیگیری و اختصاص یک قطعه زمین در سایت اداری برای احداث پکیج مسکن مهر واخذ مجوز احداث پکیج محلی تصفیه فاضلاب مسکن مهر اشاره کرد و افزود:

با پیگیری و اختصاص مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از منابع مختلف برای اجرای طرح مذکور و با تعامل بین شهرداری نطنز و آبفا برای عقد قرارداد خرید پساب و استفاده در فضای سبز، مشکلات در این خصوص کم کم مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص زمان دقیق افتتاح این طرح، خاطر نشان کرد: با همت و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی و حضور مسئولان کشوری این طرح به زودی افتتاح و ضمن رفع مشکلات بهداشتی و نارضایتی های مردمی، از پساب آن نیز برای توسعه فضای سبز باغ شهر تاریخی نطنز استفاده می شود. /

کد خبر 319052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.