عملکرد ضعیف روابط عمومی ها و ادارات دهاقان در زمینه اطلاع رسانی

دهاقان – فرماندار شهرستان دهاقان گفت: یکی از ضعف های ادارات و روابط عمومی شهرستان دهاقان اطلاع رسانی نامطلوب است که مردم را از کارکرد و فعالیت ها آگاه نمی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان، با بیان این مطلب اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی از طریق ارتباط با مردم، حضور در مجالس و محافل و استفاده از فضاهای مجازی و رسانه ها فعالیت های خود را به مردم اطلاع رسانی کنند چراکه اطلاع نداشتن مردم حمل بر این می شود که کاری انجام نشده و این یک ظلم به دولت و نظام تلقی می شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید تقویت شود، گفت: در چند روز گذشته همراه با نماینده مردم شهرستان های دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی، بازدید از محله عطاآباد شد که ارائه فعالیت ها و برنامه ها توانست موثر واقع شود و هم اینکه مردم از برخی اقدامات آگاه شدند و می تواند زمینه امید را نیز فراهم می سازد.

فرماندار شهرستان دهاقان باتوجه به موضوع بیکاری، اذعان داشت: فعال بودن بخش خصوصی، امید به سرمایه گذاری و اشتغال را به همراه دارد و شرکت های تعاونی، سازمان های مردم نهاد و انجمن ها نیز باید فعال تر عمل کنند.

قاسمیان از افتتاح مجتمع سازه های گلخانه ای در شهر گلشن خبرداد و  بیان کرد: ما صنعت گلخانه را از خارج کشور گرفتیم، امروز تولیدکننده سازه ها و همچنین محصولات با کیفیت گلخانه ای هستیم و به کشورهای خارجی صادر می کنیم.

وی باتوجه به افتتاح شرکت تولیدی خوراک دام، اذعان داشت: این شرکت با سرمایه گزاری ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان دهاقان، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران بازوان توانمند برای ریشه کن کردن معضل بیکاری هستند. /

           

کد خبر 318991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.