فراخوان پنجمین نمایشگاه آثار مطبوعاتی اعضا خانه کاریکاتور اصفهان منتشر شد

خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان فراخوان پنجمین نمایشگاه آثار مطبوعاتی اعضا خانه کاریکاتور اصفهان را منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، این فراخوان برای تمامی کاریکاتوریست های عضو خانه کاریکاتور که آثارشان در مطبوعات چاپ شده اند منتشر شده است، در شرایط این فراخوان آمده است هر کاریکاتوریست می تواند در مجموع ۳ اثر را در ابعاد مختلف با کیفیت ۳۰۰dpi و با فرمت jpg به دبیرخانه این فراخوان ارسال نمایند.

همچنین آثار می بایست در یکی از نشریات، خبرگزاری های محلی یا سراسری در بازه زمانی (فروردین ۹۵ تا فروردین ۹۶) به چاپ رسیده باشد.

در آثار ارسالی مشخصات کامل چاپ از جمله نام نشریه، تاریخ چاپ اثر،عنوان خبری که کاریکاتور بر اساس آن کار شده است و همچنین تصویر و یا pdf صفحه ای که اثر در آن به چاپ رسیده است، باید ذکر شود.

هر یک از شرکت کنندگان در این فراخوان باید به همراه آثار ارسالی یک قطعه عکس از صاحب اثر را نیز ارائه نمایند، شیوه ارسال آثار تنها از طریق ایمیل: esfahancartoon@gmile.com می باشد که بایستی در موضوع ایمیل -subject- حتما عنوان "پنجمین نمایشگاه مطبوعاتی" درج گردد.

علاقه مندان برای شرکت در این نمایشگاه می توانند آثار خود را در سه بخش کارتون، کاریکاتور و کمیک استریپ تا روز پنج شنبه ۳۰ شهریور ۹۶ به ایمیل خانه کاریکاتور اصفهان ارسال نمایند و لازم به ذکر است اولویت برای راه یابی به نمایشگاه، با آثاری است که بر اساس اخبار مطبوعاتی خلق شده باشند.

پنجمین نمایشگاه آثار مطبوعاتی اعضای خانه کاریکاتور اصفهان در سه بخش کارتون(موضوعی)، کاریکاتور(چهره) و کمیک استریپ دایر می شود.

کد خبر 318877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.