ملی‌پوشان والیبال به سرزمین آفتاب تابان رسیدند

تیم ملی والیبال ایران پس از سفری ۲۵ ساعته به هتل محل اقامت خود در شهر کاریا در کشور ژاپن رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ۲۱ شهریورماه در رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان به ترتیب مقابل ایتالیا، آمریکا، برزیل، ژاپن و فرانسه به میدان می‌رود.
ملی‌پوشان ایران که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه از کمپ تیم‌های ملی در فدراسیون والیبال سفر درازمدت خود به کشور ژاپن آغاز کردند، ساعت ۲۱ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد دبی پرواز کردند.
کاروان والیبال کشورمان پس از انتظاری چند ساعته، دبی را نیز به مقصد اوساکا ترک کرد و با پروازی حدودا ۹ ساعته به فرودگاه شهر اوساکا رسید.
در فرودگاه اوساکا احمد مساجدی مربی سابق تیم ملی ایران و سرمربی کنونی تیم باشگاه «GTEKT» ژاپن به همراه چند از مسئولین این تیم به استقبال تیم ایران آمدند.
مردان والیبال ایران شام را در فرودگاه اوساکا صرف کردند و سپس با پیمودن مسافتی سه ساعته با اتوبوس به هتل اکسس در شهر کاریا رسیدند.
شاگردان ایگور کولاکوویچ با سفری ۲۵ ساعته اردوی سه روزه خود در شهر کاریا را آغاز کردند تا با برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم باشگاهی (جی تی ای کا تی) ژاپن با آمادگی هرچه بیشتر از ۲۱ شهریور در رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان مقابل پنج حریف نامدار خود صف‌آرایی کنند.

کد خبر 318460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.