باهم به توسعه دانشگاه می‌اندیشیم/تکیه بر اقتصاددانش‌محور و میدان دادن به پژوهش اولویت اصلی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شعار ما در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان این است که «همه با همکاری هم به توسعه و تعالی دانشگاه آزاد می‌اندیشیم، گفت: تکیه بر اقتصاددانش‌محور و میدان دادن به پژوهش اولویت اصلی ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دکتر احمد آذین پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان اظهار کرد: تکیه بر اقتصاد دانش‌محور، ارتقای کیفی اساتید و میدان دادن به مسائل پژوهشی از اولویت‌های خاص ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با 22 واحد و 6 مرکز مشغول به فعالیت است، افزود: برای پیشبرد امور و دستیابی به شعار راهبردی به همکاری همه عزیزان نیاز دارم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: بانک اطلاعاتی از اساتید گذشته دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد اصفهان و اتاق ایده و تجربه را طرح و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
آذین از پیگیری شکل‌گیری شورای کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خبر داد و گفت: با تلاش کارمندان و کارکنان دانشگاه آزاد، شورای کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در آینده شکل خواهد گرفت.
وی ضمن تشکر از تمام کارکنان مدیریت قبلی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان عنوان کرد: از دکتر محمد علی فروغی مؤسس دانشگاه آزاد خوراسگان و سید محمد امیری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 318433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.