کاپیتان دوباره در نقش دفاعی؟

با توجه به غیبت ملی‌پوشان سپاهان در تمرینات منتهی به دیدار این تیم در جام حذفی احتمال دارد که زلاتکو کرانچار مانند فصل پیش باز هم از حسین پاپی در خط دفاعی استفاده نماید.

به گزارش ایمنا، سعید آقایی در هیچ‌یک از ۲ مسابقه اخیر ایران از انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی نکرد اما معلوم نیست که بتواند کمتر از ۲ روز پس از دیدار تیم ملی برابر سوریه در جام حذفی برای سپاهان به میدان رود.

تیم اصفهانی به غیر از این مدافع ملی‌پوش تنها صابر دیده‌ور را در پُست دفاع چپ در اختیار دارد که او هم اخیراً رباط صلیبی پاره کرده است و دوران نقاهت پس از عمل جراحی خود را پشت سر می‌گذارد.

زلاتکو کرانچار فصل پیش در پی محرومیت احسان حاج‌صفی در اقدامی غافلگیرکننده حسین پاپی را در پُست دفاع چپ به میدان فرستاد و بعید نیست در دیدار با نفت آبادان از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باز هم کاپیتان تیمش را در این منطقه به بازی بگمارد.

پاپی که در اصل بازیکن خط میانی است علاه بر پُست تخصصی‌اش یعنی هافبک چپ توانایی بازی به عنوان هافبک راست و هافبک هجومی را هم دارد اما کرانچار در گذشته نشان داده است که اگر لازم باشد به کاپیتان ۳۲ ساله تیمش وظایف دفاعی هم محول می‌کند.

کد خبر 318314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.