حکیم: برای موفقیت مقابل ایران هم قسم شده بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه با بیان اینکه این تیم از حیثیتش دفاع کرده است، گفت: ایران امروز بهترین بازی خود را مقابل سوریه به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ایمن حکیم در نشست خبری بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه اظهار کرد: به مردم سوریه تبریک می‌گویم. همچنین از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که عزمشان را برای این بازی جزم کردند. تک تک اعضای تیمم روح برد را داشتند و امروز هم قسم شده بودند از این بازی نتیجه لازم را بگیرند. از این مسئله خوشحالم. با تمام سختی‌هایی که داشتیم با کمک خدا و آنالیزهایی که داشتیم توانستیم به هدفمان برسیم.
وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران تیم قدرتمندی است ولی به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. تیم ایران امروز بهترین بازی خود را انجام داد ولی بازیکنان ما به هدفی که داشتیم رسیدند. تیم ملی ایران محترم بازی کرد و از شخصیتش دفاع کرد. ما هم سعی کردیم این مسئله را رعایت کنیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.
سرمربی سوریه درباره وقت کشی بازیکنان تیمش بعد از گل اول و اینکه آیا این موضوع در برنامه کادر فنی این تیم بوده است؟ تاکید کرد: من نمی‌توانم این موضوع را تایید کنم. بعد از گل اول وقت‌کشی در برنامه ما نبود. می‌دانستیم ایران بازی را به تساوی می کشاند و آمادگی لازم را داشتیم. ایران بهترین بازی خود را انجام داد و ما هم قوی ظاهر شدیم. می دانستیم گل های زیادی در پیش است ولی از حیثیت خودمان دفاع کردیم و بهترین بازی خودمان را در ایران انجام دادیم و خودمان را اثبات کردیم.
حکیم درباره صعود سوریه به مرحله پلی‌آف و برنامه های بعدی این تیم گفت: ما مرحله اول را رد کردیم. قطعا برای مرحله بعد هم برنامه داریم ولی بین ۱۲ تیم، ما سخت ترین راه را داشتیم. ۱۰ بازی را خارج از خانه بازی کردیم ولی توانستیم به این هدف برسیم. دیروز هم گفتم ایران واقعا تیم خوبی است و امروز بهترین بازی را ارائه کرد و قوی ظاهر شد که از این موضوع تعجب کردم!
وی در خصوص اینکه ترجیح می دهد مرحله بعد با استرالیا بازی کند یا عربستان؟ تصریح کرد: همانطور که روبروی ایران بازی خوبی انجام دادیم می توانیم مقابل عربستان و استرالیا هم خوب ظاهر شویم. ایران آنقدر قوی بود که می‌توانیم از پس عربستان و استرالیا هم بر بیاییم. ما یک ماه برای آماده‌سازی زمان داریم.

کد خبر 318222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.