پیشرفت ۶۵ درصدی احداث پارکینگ سالن اجتماعات گلستان شهدا

به گفته معاون عمران شهری شهرداری اصفهان عملیات احداث پارکینگ و فونداسیون سالن اجتماعات گلستان شهدا ۶۵ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایمنا، گلستان شهدا در نزدیکی تخت فولاد قرار دارد که در طول سال برنامه مذهبی – فرهنگی بسیاری در گلستان شهدا در سالن اجتماعات این مکان برگزار می شود.

سالن اجتماعات قدیمی گلستان به دلیل قدمت بالا دیگر در شان این مکان مذهبی نبود از همین رو اواخر سال گذشته احداث سالن اجتماعات جدید با امکانات به روز در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

ایرج مظفر معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در این باره اظهارکرد:  عملیات اجرایی سالن اجتماعات گلستان شهدا در امتداد خیابان سجاد و در مجاورت ضلع شرقی گلستان شهدا از اواخر سال گذشته برای غنی بخشی به برنامه هایی که در این مکان اجرا می شود، آغاز شد.

وی با بیان اینکه احداث این سالن به مساحت ۵ هزارمتر مربع در دست اجراست ، عنوان کرد: پارکینگ این طرح به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع است و ظرفیت پارک ۱۵۰ خودرو را دارد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اعلام اینکه پارکینگ و فونداسیون سالن اجتماعات گلستان شهدا ۶۵ درصد پیشرفت داشته است، افزود: برای عملیات اجرایی پارکینگ و فونداسیون سالن این پروژه ۳۴ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مظفر خاطرنشان کرد: سازه اصلی سالن اجتماعات از نوع سازه فضایی و قسمت های دیگر نظیر فونداسیون و رواق های بتنی است.

کد خبر 318061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.