دکتر آذین سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد (خوراسگان) شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر احمد آذین را به عنوان سرپرست واحد اصفهان(خوراسگان) و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، در حکم دکتر رهبر آمده است:
"برادر گرامی جناب آقای دکتر احمد آذین
با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان(خوراسگان) » منصوب می‌شوید.
امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید."
لازم به ذکر است دکتر احمد آذین دارای مدرک دکترای تخصصی علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و دارنده بیش از ۲۹ مقاله علمی و پژوهشی و isi است.

وی پیش از این عهده‌دار مسئولیت‌هایی همچون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان از سال ۸۴ تا ۹۳، معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا از سال ۸۱ تا ۸۳، مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا از سال ۸۱ تا ۸۳، عضو کمیته هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان اصفهان، مدیر کمیته علمی روش‌شناسی دروس معارف اسلامی، دبیر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان از سال ۸۵ تا کنون و دبیر استانی هم اندیشی دانشگاه‌های استان اصفهان از سال ۹۴ تا کنون بوده است.
همچنین پیش از این نیز دکتر احمدعلی فروغی ابری به عنوان موسس و بنیانگذار واحد اصفهان(خوراسگان) از سال ۱۳۶۶ تا تیرماه ۱۳۹۵ و پس از آن دکتر سید محمد امیری از ۲۸ تیرماه ۹۵ تا کنون عهده‌دار این مسئولیت بوده‌اند.

کد خبر 317949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.