پرده‌برداری از راز بزرگ با هشت ماه تأخیر

در حالی که دلیل خط خوردن مسعود شجاعی از تیم ملی این روزها ذهن بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی را به خود مشغول کرده است کارلوس کی‌روش ترجیح می‌دهد تا به جای پاسخگویی این درباره پرده از یک راضی قدیمی‌تر بردارد.

به گزارش ایمنا، وقتی هشت ماه پیش کارلوس کی‌روش ناگهان همه دستیاران ایرانی‌اش را کنار گذاشت جامعه فوتبال شوکه شد که چرا او با نزدیک‌ترین یارانش اینگونه رفتار می‌کند.

درباره علت این تصمیم فرضیه‌های مختلفی مطرح شد که یکی از آنها عصبانیت کی‌روش از دستیارانش بابت مطالبه نکردن حقوق‌های معوقه‌شان بود. حالا این فرضیه از سوی سرمربی تیم ملی تأیید شده است. در حالی که جواد نکونام در این فاصله سرمربیگری تیم لیگ یکی خونه‌به‌خونه را به عهده گرفته است و دیگر کسی پیگیر دلیل نبودنش در کادر فنی تیم ملی نیست کی‌روش ناگهان تصمیم گرفت تا پرده از این راز قدیمی بردارد.

جالب آنکه مرد پرتغالی در حالی علت کنار گذاشته شدن کاپیتان پیشین تیم ملی از کادر فنی را هفت ماه حقوق نگرفتنش عنوان کرده است که خبرنگاران درباره علت نبودن مسعود شجاعی در جمع ملی‌پوشان از او سؤال کردند. ظاهراً کی‌روش که از عدم‌حمایت مسئولان عالی‌رتبه ورزش کشور از تیم ملی گلایه دارد با پیش کشیدن این موضوع نسبتاً قدیمی تلاش کرده است تا از این طریق هم اعتراض خود را نشان دهد.

کد خبر 317898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.