مسابقات جهانی فری‌استایل حکم المپیک دارد/ احتمال از دست دادن سکو با یک اشتباه کوچک

مربی تیم ملی اسکیت فری استایل گفت: مسابقات جهانی با حضور تمامی اسکیت‌بازان رشته‌های زیرشاخه اسکیت برگزار می‌شود و بازیکنان کشورهای مختلف برای کسب مدال در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند.

احسان حبیب‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۱ امروز (یکشنبه) ۱۲ شهریورماه برای حضور در مسابقات جهانی اسکیت فری استایل عازم چین هستیم.
وی ادامه داد: بازیکنان در آمادگی خوبی به‌سر می‌برند. تیم ملی کشورمان در دوره قبل مسابقات بین‌المللی که در روسیه برگزار شد توانست از میان ۱۲ مدال، ۹ مدال را از آن خود کنند.
حبیب‌آبادی با اشاره به اینکه سطح رقابت‌های جهانی بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: برای اولین‌بار این رقابت‌ها در تمامی رشته‌ها برگزار می‌شود و اسکیت‌بازان همه رشته‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند. در واقع می‌توان گفت المپیک رشته اسکیت برگزار می‌شود و تمامی اسکیت‌بازان کشورهای مختلف برای کسب مدال این رقابت‌ها برنامه‌ریزی زیادی کرده‌اند و به‌دست آوردن مدال در این تورنمنت جزئی از آرزوهای آن‌ها است.
وی افزود: امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی‌های چند ساله‌ای که داشته‌ایم بتوانیم به موفقیت برسیم و برای کشورمان کسب مدال کنیم.    
مربی تیم ملی اسکیت فری استایل بیان کرد: تیم ملی کشورمان متشکل از ۸ اسکیت‌باز خانم و آقا است که هفت نفر از آن‌ها از استان اصفهان و یک نفر آقا از استان مازنداران است که این بازیکنان از بین ۳۰ نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شدند.
حبیب‌آبادی گفت: این رقابت‌ها به صورت انفرادی برگزار می‌شود. نمی‌توانم بگویم بازیکنان ۱۰۰ درصد روی سکو هستند. این رشته در ۴ ثانیه اتفاق می‌افتد و هرگونه اشتباه امکان گرفتن سکو را از بازیکنان دارد اما به امید خدا و دعای خیر مردم مطمئناً اگر روز بازیکنان ما باشد می‌توانیم مدال های زیادی برای کشورمان ثبت کنیم.

کد خبر 317785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.