مانور شهروندی با موضوع مشاغل مزاحم برگزار می شود

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اجرای مانور شهروندی با موضوع مشاغل مزاحم خبرداد و گفت: در این مانور که از ۱۳ شهریور به مدت چهار روز در سطح شهر اجرا می شود آسیب هایی که برخی از مشاغل بر زندگی شهروندان و کالبد شهر می گذارد، در معرض نمایش قرار می گیرد.

سعید امامی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مانور شهروندی با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از ۱۳ شهریورماه به مدت چهار روز در سطح شهر اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این مانور که در نوع خود کم نظیر و تاثیر گذار است، بیش از ۱۰۰ نفر از هنرمندان اصفهانی با حمل سازه هایی پیام های شهروندی را به شهروندان انتقال می دهند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه آثار مخربی از وجود برخی مشاغل، در بافت های مسکونی و محلات در این پیام ها ذکر شده است، گفت: در مانور شهروندی" مشاغل مزاحم" پیامدهای ناشی از عدم ساماندهی برخی از مشاغل که موجب ایجاد پیامدهای زیست محیطی، آلودگی های صوتی، ایجاد ترافیک، ایجاد بوی نامطبوع می شود به شهروندان آموزش داده می شود تا شهروندان با حقوق خود آشنا شوند.

وی یکی از معضلات شهرها  را وجود مشاغل مزاحم برشمرد و خاطر نشان کرد: بر این اساس این دبیر خانه  فرهنگ سازی مطالبه عمومی برای ساماندهی این گونه مشاغل را در دستور کار خود قرار داده است به طوری که علاوه بر اختصاص۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری به موضوع مشاغل مزاحم تعدادی فیلم کوتاه نیز با این موضوع تولید شده که در شبکه های مجازی انتشار می یابد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.

کد خبر 317754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.