لزوم ورود مسئولان برای حل مشکل مسکن در ورزنه

ورزنه - امام جمعه موقت ورزنه گفت: نبود مسکن تبدیل به معضل بسیار بزرگی برای جوانان ورزنه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان ورزنه، حجت الاسلام احمد باقری در  گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان ورزنه، اظهار داشت:  وظیفه همه شهروندان این است که از زحمات وتلاش های خادمان خود قدردانی کنند.

وی با بیان این که تشکر از مخلوق همان تشکر از خالق متعال است، عنوان کرد:  از طرف خود و همه شهروندان ورزنه از تلاش های شهردار سابق  و همچنین اعضای شورای دوره چهارم به خاطر پیگیری هایی که انجام دادند تشکر و قدردانی  می نمایم.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از اظهارات خود  ضمن تبریک آغاز به کار شورای پنجم خطاب به اعضا گفت: بار سنگینی را بر عهده گرفته اید و باید با جدیت تمام برای آبادانی شهر تلاش کنید وخود را وقف مردم و پیگیری مشکلات آن ها خصوصا جوانان قرار دهید.

وی به مشکل مسکن در شهر ورزنه اشاره کرد واظهار داشت:  متاسفانه نبود مسکن معضل بسیار بزرگ وسدی محکم برای جوانان شدکه در ازدواج  آنان نیز  تاثیر سوء گذاشته است.

امام جمعه موقت ورزنه با تاکید بر لزوم بسیج همه ظرفیت ها برای حل این مشکل، تصریح کرد: مسئولان وخصوصا نمایندگان مجلس پیگیر این مسئله باشند و در واگذاری زمین جهت ساخت وساز مسکن به جوانان تدبیری بیاندیشند.

حجت الاسلام باقری در پایان به مسئله اشتغال جوانان نیز اشاره کرد و بیان داشت: دولت تمام همت خود را در مسئله اشتغال ورفع تورم وبیکاری به کار بگیرد و در این کار به جد تلاش نماید.

کد خبر 317646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.