کی‌روش: امروز یک فوتبال زیبا را شاهد بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از بازی با تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: به هواداران متعصب و خوب تیم ملی کره‌جنوبی به خاطر بازی امروز تبریک می‌گویم. درست است که امروز شاهد یک جنگ نبودیم اما یک فوتبال زیبا را شاهد بودیم که به معنای واقعی بسیار جذاب بود. امروز، کره حتی من را هم به دویدن وادار کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: امروز شاهد حضور بازیکنان جوان بودیم به طوری که چند نفر برای نخستین بار برای تیم ملی بازی می‌کردند.
وی ادامه داد: از بابت یک بازی با کیفیت بالا خوشحال هستم.  این دیداری سخت برای من در زندگی فوتبالی‌ام بود.
کی‌روش در واکنش به جنگ روانی هواداران کره‌ای علیه او پیش از آغاز بازی اظهار داشت: هواداران و فوتبالیست‌های کره‌ای از دست من خسته شده‌اند.
وی در رابطه با اخراج سعید عزت‌اللهی از زمین بازی و ۱۰ نفره شدن ایران برابر کره‌جنوبی در دقایق زیادی از نیمه‌ دوم گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با قدرت و روحیه مضاعف پس از  اخراج بازیکن ما (عزت‌اللهی) بازی کردند.
کارلوس کی‌روش  گفت: امشب یک مبارزه فوتبالی که بسیار جذاب بود را از سوی دو تیم شاهد بودیم. تنها دلیل خستگی من و بازیکنانم، بازی بازیکنان کره بود که بسیار خوب بودند. کلمات آخر من برای بازیکنانم است چرا که تیم بسیار جوانی داشتیم که چند بازیکن تجربه اول آن‌ها بود.
سرمربی تیم ملی عنوان کرد: امروز تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند. هواداران کره‌ای فوتبال را در فضای خوبی دنبال می‌کنند. از بازیکنان ایران به ویژه برخی‌ جوان‌ها که اولین بازی خود را انجام می‌دادند قدردانی می‌کنم. به این مسئله افتخار می‌کنیم که ۱۰ بازیکن تیم ملی ایران پس از اخراج هم‌تیمی خود تمام توان خود را به معرض نمایش گذاشتند. کره‌جنوبی هم بازیکنان بسیار خوب زیادی دارد.
کی‌روش درباره دیدار مقابل سوریه بیان داشت: در درجه اول باید به عملکرد تیم سوریه درطول این رقابت‌ها تبریک بگویم. این کشور درگیر مسایل داخلی است و شرایط دشواری دارد، اما آنان عملکرد خوبی داشتند. به هیچ عنوان از برد سوریه شگفت‌زده نیستم بازی گذشته این تیم را دیده بودم. ما در هیچ‌کدام از بازی‌هایمان همانطور که در این دیدار جشن نگرفتیم، جشن نگرفتیم و به طور قطع در دیدار برابر سوریه نیز محکم بازی خواهیم کرد و هدف خود در جریان این رقابت‌ها را به موفقیت تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: بازی اولی که مقابل سوریه انجام دادیم در زمین پر آب برگزار شد و مثل اینکه در استخر بازی می‌کردیم. در آنجا به نمایندگان ای. اف. سی و کمیته برگزارکننده مالزیایی اعتراض خود را اعلام کردیم، اما در بازی برگشت به طور حتم یک بازی خوب و تماشایی خواهیم کرد.
کی‌روش در ادامه قدردانی خود از ملی‌پوشان ایرانی گفت: این یک افتخار است که چنین تیم خوبی داشته باشید. برای اولین‌بار در زندگی‌ام از بازیکنم خواستم تا پیراهنش را به من بدهد. من می‌خواهم که میل و حمایت‌های بیشتری در بازار جهانی فوتبال از بازیکنان تیم ملی ایران داشته باشم. بسیاری از بازیکنان با امکانات ضعیف تمرین و بازی می‌کنند. می‌خواهم که هواداران فوتبال در سراسر جهان اطلاعات بیشتری درباره فوتبالیست‌های ایرانی داشته باشند.

کی‌روش در پایان از هواداران کره‌ای که به خوبی تیم‌شان را تشویق می‌کردند تشکر کرد و گفت: در شرایطی از بازی مجبور شدم یک تنه به آن‌ها بگویم که ساکت باشند. واقعا فوق‌العاده بودند و به آنان تبریک می‌گویم.

کد خبر 317607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.