تجارت الکترونیک تلنگری بر جامعه اصناف است

نائب رئیس اتاق اصفهان اصفهان گفت: امروزه بحث تجارت الکترونیک تلنگری بر جامعه اصناف است و باید براساس نیاز جامعه تغییر و به روز شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا محمد علی انصاری پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری همایش "امروز دیروز نیست" با رویکرد نقش آفرینی تبلیغات در جذب مشتری که با همکاری اتحادیه کانون های آگهی تبلیغات و اتاق اصناف برگزار خواهد شد، اظهار داشت: پیش از این مدیریت اصناف در بخش آموزش حلقه مفقودی داشت با این وجود اکنون در مدیریت جدید بر روی موضوع آموزش زمان صرف شده و هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در ادوار گذشته بحث آموزش اصناف رها شده بود، افزود: پیش از این کسبه درگیر مسائل جزء بودند همچنین فرصت لازم برای به روز رسانی و آموزش برای آنها فراهم نشده بود.

رئیس مرکز آموزش اتاق اصناف تاکید کرد: امروزه بحث تجارت الکترونیک تلنگری بر جامعه اصناف است و باید براساس نیاز جامعه تغییر و به روز شوند.

وی اعلام آمادگی کرد: اتاق اصناف اصفهان برای تغییر جامعه اصناف و به روزرسانی آنها وقت گذاشته و در این خصوص حمایت های لازم را انجام می دهد.

دبیر اجرایی همایش "امروز، دیروز نیست" با بیان اینکه دلیل تمام رکود اقتصادی از محیط کلان نیست، اظهار داشت: زمانی که رقابت های ناسالم ایجاد می شود، یک رسته شغلی کم کم گوشه گیر می شود، همچنین به دلیل ساختار فرهنگی، مدل خرید و هیجان شاهد رکود در اصناف هستیم.

سید مسعود رجایی با بیان اینکه اصناف خدمات رسان به مردم هستند، ادامه داد: در بخش اصناف واردات و تولید حاکم نیست، بلکه اصناف سرویس دهی خدمات روزانه را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه رکود اصناف بیش از حد معمول کاهش هزینه های روزانه است، تصریح کرد: در حال حاضر مدل خرید و فرهنگ خرید مردم تغییر کرده است، به همین دلیل شروع به آموزش اصناف کردیم، زیرا آموزش بنیان تمام تغییرات است.

وی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی می توانند در بخش تبلیغات مثمر ثمر و نتیجه بخش باشند، گفت: اگر در این شبکه ها افراد از دیدگاه های سنتی استفاده کنند نتیجه ای حاصل نمی شود، اما در هر صورت این شبکه ها عامل بازدارنده ای برای فعالیت کانون های تبلیغاتی نیستند.

دبیر اجرایی همایش "امروز، دیروز نیست" اضافه کرد: مدیران تبلیغاتی که با دیدگاه سنتی فعالیت می کنند خسارت می بینند، اما اگر با دیدگاه مدرن و به روز فعالیت کنند می توانند از شبکه های اجتماعی بهره ببرند.

عضو کمیسیون آموزش اتاق اصناف همچنین گفت: برای برگزاری این همایش ۴۰۰ نفر ساعت کار انجام شده است و در کارگروه های تشکیل شده ۱۰ نفر از متخصصان تبلیغات در حال فعالیت هستند.

خزانه دار اتحادیه کانون های آگهی و تبلیغات اصفهان با بیان اینکه صرفا قصد برگزاری همایش را نداریم و آموزش ها ادامه دار خواهد بود، تصریح کرد: در این همایش از دانش نامه کانون های تبلیغات استان رونمایی خواهد شد و در جهت افزایش و بهبود کیفیت سطح تبلیغات به اصناف مشاوره داده می شود.

احدی نژاد با اشاره برگزاری این همایش در ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه ادامه داد: فرا صنفی عمل می کنیم و امیدواریم با برگزاری این همایش و آموزش ها شهر بهتری را داشته باشیم.

کد خبر 317574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.