چتر قانون با دوربین های ثبت تخلف در همه جای شهر گسترده می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان امسال برای افزایش دوربین های ثبت تخلف برنامه داریم و در صدد هستیم چتر قانون توسط این دوربین ها در همه جای شهر گسترده شود.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکی از سیاست های اصلی مدیریت شهری اصفهان طی سال های اخیر گسترش سامانه های نظارت تصویری، دوربین های ثبت تخلف و عبور از چراغ قرمز بوده است.

وی با اشاره به اینکه آرام آرام این دوربین ها تاثیرات خود را در شهر نشان می دهد به طوری که ما شاهد کاهش ۳۰ درصدی تخلفات سرعت در شهر هستیم، افزود: آمار حوادث بزرگراهی اصفهان نیز کاهش یافته و این نشان دهنده همراهی مردم با قانون است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: از دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز و توقف روی خطوط عابر پیاده که از مدتی قبل در سطح شهر نصب شده بود، به صورت ارشادی استفاده می شد چرا که ما سعی بر ارتقای فرهنگ شهروندی و احترام به قانون را داشتیم تا با همراهی شهروندان تصویر خوبی از قانون در شهر اصفهان ارایه شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی پلیس راهور جلسات مداومی برگزارشد و خوشبختانه کد ثبت تخلف همه دوربین ها اخذ شد و دوربین های ثبت تخلف از حالت ارشادی خارج و به سمت اعمال قانون می روند.

صلواتی با تاکید بر اینکه شهروندان باید به قوانین احترام بگذارند تا از جریمه های این دوربین ها مصون باشند، گفت: هدف اعمال قانون و جریمه کردن نیست بلکه داشتن شهری آرام و قانونمند آرمان مدیریت شهری اصفهان است.

وی اظهارکرد: امسال برای افزایش دوربین های ثبت تخلف برنامه داریم و در صدد هستیم چتر قانون توسط این دوربین ها در همه جای شهر گسترده شود.

کد خبر 317504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.