تمرکز صندوق ضمانت صادرات بر موضوع صادرات بیشتر شود

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه صندوق ضمانت صادرات کشور باید در زمینه صادرات بسیار قوی عمل کند، گفت: بیشترین تمرکز شریعتمداری وزیر جدید صنعت بر روی موضوع صادرات است.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی سیمان، بازار، صادرات، تجهیزات اصفهان، با اشاره به اینکه سال آینده چهارمین نمایشگاه صنعت سیمان در محل جدید نمایشگاه های اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: نمایشگاه جدید اصفهان در فضایی به مساحت ۴۵ هکتار در نظر گرفته شده که فاز اول آن ۲۴ هکتار است.

وی تاکید کرد: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با همراهی شهرداری و اتاق بازرگانی و شرکت نمایشگاه های استان اصفهان قرار است تا اواخر سال جاری به بهره برداری برسد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به بازارهای جدید برای صنایع اصفهان از جمله سیمان، بیان داشت: کشور سوریه پتانسیل بالایی برای ساخت و ساز و همچنین صادرات سیمان به این منطقه دارد.

وی به برخی از مشکلات پیش روی صادرات اشاره کرد و گفت: نداشتن ارتباطات بانکی بین المللی، صادرات کشور را دچار مشکل کرده این در حالیست که صندوق ضمانت صادرات کشور در این خصوص باید بسیار قوی عمل کند.

سهل آبادی همچنین به نشست خود با وزیر جدید صنعت اشاره کرد و بیان داشت: در این نشست بیشترین تمرکز شریعتمداری بر روی صادرات بود.

وی در ادامه گفت: البته برخی از کشورها نسبت به محصولات صادراتی ایران گله مند هستند و معتقدند که به مرور کیفیت کالاها نسبت به قراردادهای اولیه کاهش یافته است.

کد خبر 317487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.