۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
طراحی روی قهوه

یک باریستای کره ای موسوم به «لی گنگ بین» که مالک کافه ای به نام C.THROUGH در شهر سئول است با طراحی های بی نظیر خود روی قهوه، توانسته مشتری های زیادی را جذب کند.

مجله خبری ایمناباریستای مورد بحث با استفاده از آیسینگ های رنگی و با تکنیک «هنر خامه»، فنجان های ساده قهوه را به آثار هنری فوق العاده زیبایی تبدیل می کند.

وی در این رابطه بیان داشته، کسانی که به تزئین لاته می پردازند عموما از دو رنگ استفاده می کنند: سیاه و سفید. اما من دوست داشتم تا این محدودیت را در هم شکسته و خلاقیت به خرج دهم.

ابتکار رنگی او مقبول کاربران اینستاگرامی قرار گرفته به طوری که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار فالوئر از سراسر دنیا دارد. شاید بتوان گفت که زیباترین هنرنمایی های وی را بازسازی «شب پرستاره» ون گوگ، «جیغ»  ادوارد مونک یا «مونا لیزا» لئوناردو داوینچی تشکیل داده اند که با ظرافت و مهارت زیاد برای مشتری ها تهیه و عرضه می شوند.

جذابیت کارهای این باریستایِ هنرمند در این است که وی تمامی درخواست های مشتری های خود را اجابت می کند. از شخصیت های کارتونی گرفته تا نقاشی ها و طراحی های ساده و پیچیده، او به هیچ تقاضایی نه نمی گوید.

قیمت هر کدام از این آثار هنری بسیار خوشمزه و زیبا ۷۵۰۰ ون معادل ۶٫۶۳ دلار است. دلیل قیمت بالای آن ها نیز این است که طراحی این نوشیدنی ها دست کم یک ساعت زمان می برد.

منبع: عصر ایران

کد خبر 317445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.