آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات عید قربان+آدرس جایگاه های توزیع دام زنده

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اعلام آمادگی برای دریافت گوشت قربانی، جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار استان در روز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، حمیدرضا شیران در خصوص نحوه دریافت گوشت قربانی و جمع آوری نذورات مردمی در روز عید قربان گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش استان اصفهان می توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه پایگاه های ثابت و سیار در کشتارگاه های دام، مراکز نیکوکاری، مساجد و ادارات کمیته امداد در سطح استان در روز عید قربان فعالیت می کنند، افزود: در صدد هستیم کلیه نذروات اهدایی مردم به ویژه گوشت قربانی را به روز و در همان ساعات اولیه به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان عنوان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با شماره گیری کد #8877* و یا با مراجعه به دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان در یاری رساندن به محرومان با این نهاد همکاری کنند.

وی همچنین از برپایی مراکز توزیع دام زنده در سطح شهر اصفهان خبر داد و بیان کرد: به منظور تسهیل در خدمت رسانی به همشهریان اصفهانی، اقدام به برپایی جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی زیر نظر سازمان دامپزشکی شهرستان اصفهان به شرح آدرس های زیر کرده ایم که این مراکز از ساعت 8 صبح روز عید قربان آماده ارائه خدمات به همه نیکوکاران و خیران اصفهانی هستند:

1- میدان قدس، ابتدای خیابان علامه مجلسی، بن بست صفاتاج، کمیته امداد منطقه یک
2- میدان قدس، ابتدای خیابان سروش، محل سابق بازار میوه سروش
3- خیابان آیت الله کاشانی، ابتدای خیابان جامی، کمیته امداد منتطقه دو اصفهان
4- خیابان ارتش، نبش خیابان حسین آباد، مدرسه قرآنی مهر علیان
5- سپاهان شهر، بلوار بهمن، ساختمان آتش نشانی
6- شهر بهارستان، جنب گلزار شهدای گمنام

کد خبر 317394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.