زندانیان استان اصفهان توانمند می‌شوند

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از انعقاد قرارداد همکاری آموزشی بین اداره کل زندان‌های استان اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، احمد مکاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برنامه جامع آموزشی شعبه تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، این قرارداد همکاری آموزشی فیمابین اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ویژه زندانیان منعقد شد.

وی هدف از این قرارداد را توانمندسازی زندانیان بیان کرد و افزود: این قرارداد همکاری در راستای برنامه جامع آموزش دوره‌های تخصصی کارآفرینی به منظور توانمندسازی و افزایش آگاهی زندانیان، بین این دو ارگان منعقد شده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ادامه داد: طی قرارداد منعقده برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی تخصصی در قالب ۲۰ دوره کارگاه و ۱۰ همایش آموزشی (آشنایی با قانون کار، آشنایی با اصول مشتری‌مداری، فرایند تاسیس و راه‌اندازی کسب و کار، روابط کار، مدیرت زمان، انگیزش در کار و ...) صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: این کارگاه‌ها در زندان‌های مرکزی و شهرستان‌های زرین‌شهر، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، کانون اصلاح و تربیت و ... برگزار خواهد شد.

مکاری اضافه کرد: این قرارداد در ۹ ماه، به مدت ۴ ساعت برای هر کارگاه آموزشی کارآفرینی و کسب و کار است که در کل ۴۵۰۰ نفر در این کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

کد خبر 317373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.