آمریکا آرزوی بازرسی از مناطق حساس و نظامی ما را به گور می‌برد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی ها باید این آرزو را بگور ببرند که بهانه برجام یا هر بهانه دیگری بخواهند از تاسیسات نظامی ما بازدید کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، علی اکبر ولایتی ظهر امروز در حاشیه همایش تحول در علوم پزشکی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران درخصوص اتفاقات رو گذشته منطقه گفت: این اتفاقات حکایت از پیروزی های متوالی متحدین ایران و دوستان ایران در منطقه است.

وی افزود: علی رغم پیش بینی دشمنان، شهرموصل که دومین شهر مهم کشور عراق بشمار می رود از شر دشمنان آزاد شد و اکنون این شهر به دست ملت و دولت قانونی عراق افتاده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تلعفر که بسیار مخالفان دولت و ملت عراق به آن دلبسته بودند نیز آزاد شد.

ولایتی عنوان کرد: امروز شاهد نوعی از هم پاشیدگی دشمنان منطقه و عوامل آمریکا در منطقه که پشتیبان اصلی تروریست ها بودند هستیم.

وی تاکید کرد: در کشور سوریه نیز علی رغم توطئه های رژیم صهیونیستی پیروزی ها سرعت گرفته و مقاصد و پیروزی های بزرگ‌ نزدیک شده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: شاهد هستیم افرادی که تا دیروز بیان می کردند حکومت قانونی سوریه باید تغییر کنند امروز به دنبال این موضوع هستند که با دولت قانونی بشار اسد همکاری کنند و جمهوری اسلامی ایران کماکان حمایت خود را از متحدان خود در زنجیزه مقاومت ادامه می دهد.

ولایتی اضافه کرد: از هم پاشیدگی دشمنان منطقه و عوامل آمریکا به دلیل این است که از زنجیره مقاومت ضربه خوردند و هر کدام تقصیر را گردن یکدیگر می اندازند.

وی درخصوص اظهارات مسئولان آمریکایی درباره بازدید از مناطق نظامی ایران گفت: این آرزو را آمریکایی ها باید به گور ببرنند که به بهانه برجام یا هر بهانه دیگری بخواهد از تاسیسات نظامی ما بازدید کنند به هیچ وجه اجازه داده نخواهد شد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جمهوری اسلامی ایران که محور مقاومت است به هیچ وجه اجازه بازدید از مناطق حساس را نمی دهد.

کد خبر 317306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.