هدف گذاری ایجاد ۸۰ تعاونی در روستاهای استان اصفهان تا پایان امسال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به تشکیل هفت شرکت تعاونی توسعه و عمران در چند شهرستان استان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۹۶ باید ۸۰ تعاونی در روستاهای استان اصفهان تشکیل شود.

به گزارش ایمنا محسن نیرومند ظهر امروز به مناسبت هفته تعاون در جمع خبرنگاران، در خصوص وعضیت تعاونی های استان اصفهان، بیان داشت: ۳ هزار و ۱۶۰ تعاونی فعال داریم و بالغ بر ۳ میلیون نفر عضو این تعاونی‌ها هستند، تاکنون ۲۲۷ فرصت شغلی در تعاونی‌های توسعه عمران ۷ شهرستان استان اصفهان به وجود آمده است، در سال ۹۶ در هزار روستا هزار تعاونی تشکیل شود که در استان ما ۸۰ تعاونی در روستاها تشکیل می‌شود.

وی یادآور شد: در هفته تعاون دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر را در کاشان برگزار می‌کنیم که ۶۸ طرح در این جشنواره رونمایی می‌شود و از تعاونی‌های برتر که در حوزه صادرات و دیگر شاخص‌ها به دست آوردند تجلیل می‌شود، فرماندار برتر در حوزه حمایت از تعاون در این جشنواره معرفی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان ها که ۰.۵ درصد جمعیت هر شهرستانی باید عضو آن شوند، بیان داشت: در حال حاضر هفت تعاونی توسعه و عمران با ۲۲۷ فرصت شغلی در شهرستان های نجف آباد، گلپایگان، خوانسار، چادگان، تیران و آران و بیدگل تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ در کشور باید ۱۰۰۰ تعاونی در کشور تشکیل شود که باید ۸۰ تعاونی در ۸۰ روستایی در استان اصفهان که پتانسیل دارند، ایحاد شود.

کد خبر 317140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.