نیروهای بسیجی در ۱۴۸ نقطه کشور واقعه غدیر را بازسازی می کنند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال در ۱۴۸ نقطه کشور و ۲ منطقه در عراق و سوریه به‌طور داوطلبانه و با پیشنهاد اولیه بسیج بازسازی واقعه غدیر انجام خواهد شد که این از برکات تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارمندان که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: خدمات بسیج کارمندان ستودنی است؛ ولی باید از تمام ظرفیت دستگاه‌های دولتی برای رسیدن به اهداف انقلاب استفاده شود.

وی با اشاره به فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و وزارتخانه‌ها که درگاه میزان رضایت‌مندی مردم از نظام است، افزود: بسیج در وزارتخانه‌ها و ادارات باید برای تحقق دولت اسلامی خط شکن باشد؛ علاوه بر این دوری از منکر و احیای معروفات خداپسندانه مانند ارزش‌های دفاع مقدس نیز باید در جان کارمندان شکل بگیرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین با اشاره به انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس در کتب درسی دانش آموزان به بازسازی واقعه مهم و تاریخی غدیر هم اشاره کرد و گفت: امسال در ۱۴۸ نقطه کشور و ۲ منطقه در عراق و سوریه به‌طور داوطلبانه و با پیشنهاد اولیه بسیج بازسازی واقعه غدیر انجام خواهد شد که این از برکات تفکر بسیجی است.

وی در خاتمه با ادای احترام به مقام شامخ شهید مدافع حرم حججی که پیام آن باید در این برهه به درستی درک شود، از خدمات سرهنگ پاسدار امیرخانی تکریم و حکم مسئولیتی سرهنگ پاسدار فصیحی را به عنوان رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور ابلاغ کرد.

کد خبر 316876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.