جمالی نژاد شهردار یزد شد

رئیس سابق شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: مهدی جمالی نژاد به عنوان شهردار یزد انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی رئیس دوره چهارم شورای شهر اصفهان صبح امروز در اولین جلسه علنی پنجمین دوره شورای شهر اظهارکرد: مهدی جمالی‌نژاد شهردار کنونی شهر اصفهان رسماً به عنوان شهردار شهر یزد انتخاب شده است.

وی ادامه داد: جمالی نژاد پس از رایزنی با شوراهای شهرهای اهواز، کرج، رشت و همدان نهایتا شهردار یزد شد.

رئیس دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلیل واسطه بین مطالبات مردم و منابع کشور به عنوان رئوس مدیریت محلی پیش‌بینی شده و امکان مطالبه حقوق مردم را دارد.

وی افزود: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان با وجود تفاوت دیدگاه‌ها همه دغدغه شورا بر این بود که در طول خدمت بر موارد مشترک متمرکز شوند تا به منفعت مردم منجر شود.

امینی خاطرنشان کرد: سوابق مدیریتی اجرایی زیادی در اعضای دوره چهارم اسلامی شهر اصفهان بود همان‌طور که در دوره پنجم این شورا نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: حد انتظارات مردم از شوراها به جهت فراگیر بودن وظایف این نهاد زیاد است که مطالبات مردم باید در نظر گرفته شود؛ در مدیریت شهری نباید مسائل سیاسی به مسائل تخصصی ورود پیدا کند.

امینی یادآور شد: شعار «به عقب برنمی‌گردیم» شاه‌بیت شعارها در تلاش‌های انتخاباتی منتخبان شوراهای دوره پنجم بود که در رابطه با این شعار باید گفت احترام به هویت و تاریخ راهگشای فرصت خدمت‌رسانی در آینده است؛ همان‌گونه که ما انتظار داریم به گذشتگان احترام گذاشته شود، شما هم 4 سال آینده همین انتظار را از آیندگان خواهید داشت.

وی با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مدیریت شهری اذعان داشت: هیچ گروه و حزبی در کشور به تنهایی قادر به رفع مشکلات کشور نیست و بستن انگ‌های سیاسی به احزاب مختلف منجر به از بین رفتن ظرفیت‌ها مدیریتی خواهد شد.

کد خبر 316775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.