یاد و خاطره شهدای والا مقام را زنده نگه داریم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به عنوان میراث داران شهدا باید تلاش کنیم یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در مراسم رونمایی از تصاویر شهدای والامقام گلزارشهدای رهنان اظهارکرد: خدا را شاکرم در دومین روز از ماه ذی الحجه و در دومین روز کاری شورای دوره پنجم در مجاورت شهدای والامقام رهنان هستم.

وی افزود: امیدواریم روز به روز شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که باعث شادی روح شهیدان شود، شهدای عزیز روزی از ما جدا شدند و عاشقانه به سوی پروردگار خویش هجرت کردند و اکنون نظاره گر رفتار و کردار ما هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: باید مراقب باشیم که با اعمالمان فاصله مان با شهدا زیاد نشود.

نصراصفهانی ضمن قدردانی از پدران شهدا اظهارکرد: امیدواریم در شورای دوره پنجم با تلاش شبانه روزی بتوانیم آسایش و آرامش شهروندان را رقم بزنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از امام جمعه رهنان گفت: از زمان برگزاری نماز جمعه رهنان انصافا اتفاقات خوبی در این منطقه رخ داده است و وحدت، صمیمت و همدلی بین مردم شکل گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکیدکرد: امیدواریم علاوه بر اینکه مسئولیت و ماموریت خود را در جامعه به سرانجام می رسانیم رونق بخش مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی باشیم.

نصراصفهانی همچنین از مدیر منطقه ۱۱ نیز تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با اهتمام شهرداری منطقه ۱۱ شرایط خوبی در گلزار شهدای رهنان فراهم شده است.

وی بیان کرد: تمثال شهدا در این مکان فضا را به لحاظ ظاهری بسیار جذاب کرده البته از لحاظ باطنی نیز گلزار شهدای همیشه جذاب  است.

وی با بیان اینکه حضور خانواده معظم شهدا حکایت از خوشنودی آنها دارد، گفت: به عنوان میراث داران شهدا باید تلاش کنیم یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان بیان کرد: ساماندهی و یکسان سازی فضای گلزار شهدای رهنان با گلستان شهدای اصفهان اقدام بسیار خوبی است که می تواند در شهر اصفهان الگو شود.

نصراصفهانی تاکید کرد: لازم است این اقدامات در کوتاهترین زمان ممکن با حداقل هزینه در راستای تبلور جایگاه شهدا اجرایی شود.

کد خبر 316693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.