باشگاه شیمیدُر تهران از لیگ برتر بسکتبال کنار کشید

باشگاه شیمیدُر تهران از تیمداری در لیگ برتر بسکتبال کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه شیمیدُر تهران که در چند سال‌ اخیر در لیگ برتر بسکتبال تیمداری می‌کرد، با انتشار اطلاعیه‌ای از شرکت در این مسابقات کناره‌گیری کرد. در بیانیه باشگاه شیمیدر آمده است:
«باشگاه شیمیدُر تهران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ و با هدف رشد و شکوفایی ورزش بسکتبال و خدمت به جوانان این مرز و بوم آغاز نمود و با لطف خداوند متعال و تلاش و برنامه ریزی دست‌اندرکاران در هشت سال گذشته موفقیت‌های متعددی را در سطوح مختلف استانی و کشوری کسب نموده و در کنار آن بیش از ۳۰ بازیکن را در رده‌های مختلف به تیم‌های ملی معرفی نموده است. این باشگاه در چند سال اخیر همواره در راه ایجاد شرایط باشگاه‌داری حرفه ای با استانداردهای بین المللی اهتمام نمود، لیکن هربار با مخالفت‌های فدراسیون بسکتبال در این راه روبرو گردید.
با توجه به شرایط موجود در سطح مدیریتی فدراسیون بسکتبال و عدم همکاری و تعامل با بخش خصوصی جهت فعالیت در بسکتبال، ادامه این راه بدون تغییرات در سیاست‌های فدراسیون بسکتبال در بخش مدیریتی و برنامه‌ریزی امکان پذیر نبوده و باشگاه شیمیدُر تهران به ناچار عدم فعالیت خود را از تیمداری در رشته ورزشی بسکتبال تا ایجاد تغییرات فوق اعلام می‌دارد. جا دارد از تمامی بازیکنان، مربیان، دست‌اندرکاران و کلیه اعضای خانواده بزرگ شیمیدُر تهران که در این مدت تلاش ویژه‌ای در جهت اعتلای نام شیمیدُر تهران از خود نشان دادند کمال قدردانی را داشته باشیم.
با آرزوی توفیق برای بسکتبال کشور
باشگاه شیمیدُر تهران.»

کد خبر 316683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.