دولت همه ظرفیت خود را برای اجرای برنامه ها بکار گیرد

امام جمعه نایین گفت: رهبر معظم انقلاب روی برنامه ششم تاکید فراوان کرده اند و باید اهداف کلان این برنامه مورد دقت قرار گرفته و دولت همه ظرفیت های خود را برای اجرایی کردن آن به کار بگیرد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام سید علی سجادی در مسجد جامع نایین با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: گشایش اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به همراه تلاش برای ارتقای فرهنگ دینی از دغدغه ها و مطالبه های جدی رهبری و مردم است که دولتمردان باید به آنها توجه جدی داشته باشند.
وی با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش و ارزیابی عملکرد دولتمردان است، اظهار داشت: هیات وزیران از مجلس شورای اسلامی رای قاطعی را گرفت لذا با تو به همکاری بسیار خوبی بین دولت و مجلس باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده شود.
سجادی؛ خداباوری، اخلاق مداری، پابنیدی به نظام، ولایت و کشور، مردمی بودن، دفاع از استقلال کشور، تبعیت از رهبر نظام اسلامی، عقلانیت و حرکت بر اساس حکمت و مصلحت را از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب روی برنامه ششم تاکید فراوان کرده اند و باید اهداف کلان این برنامه مورد دقت قرار گرفته و دولت همه ظرفیت های خود را برای اجرایی کردن آن به کار بگیرد.
امام جمعه همچنین با گرامیدشت عید ولایت گفت : عید غدیر عید ولایت است ، درباره معرفی امام علی (ع) به عنوان وصی و جانشین پیامبر اسلام هیچ تردیدی نیست و بسیاری از منابع اهل سنت نیز این موضوع را در غدیر بیان کرده اند. 
حجت الاسلام سجادی بیان کرد: پیامبر اکرم لقب امیر المومنین را برای امام علی (ع) برگزیدند این لقب اختصاصی و انحصاری است و به هیچکس دیگر تعلق نمی گیرد، همه مشکلاتی که جهان اسلام دارد بخاطر کمرنگ شمردن ولایت در اسلام است ، به خاطر فاصله افتادن بین کتاب قرآن کریم و اهل بیت است. 
وی همچنین گفت که هفته آینده به خاطر تقارن جمعه با عید قربان نماز جمعه برگزار نخواهد شد و به نماز عید قربان اکتفا خواهد شد./

کد خبر 316616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.