وضعیت منصوریان قرمز شد/ اصفهانی‌ها به در بسته خوردند

در آغاز هفته پنجم لیگ برتر استقلال سومین شکست فصل خود را تجربه کرد تا سرمربی آبی‌ها در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، روز نخست هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از دیدار استقلال و پدیده در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با رویارویی ذوب‌آهن با صنعت نفت در آبادان به پایان رسید.

در نخستین دیدار این هفته، استقلال در زمین خود میزبان پدیده مشهد بود که با دو گل شکست خورد تا علیرضا منصوریان و شاگردانش سومین شکست خود در لیگ هفدهم را هم تجربه کنند. هواداران استقلال در پایان این دیدار شعار "حیا کن رها کن" علیه منصوریان سر دادند و حتی شایعه استعفای منصوریان دهان به دهان چرخید که البته از سوی سرپرست استقلال تکذیب شد و باید دید در روزهای آینده چه سرنوشتی در انتظار علیرضا منصوریان است.

در اصفهان و در ورزشگاه نقش‌جهان، سپاهان مقابل تیم پایین جدولی سپیدرود رشت با تساوی بدون گل متوقف شد تا پس از برتری روحیه بخش در دربی اصفهان، ترمز شاگردان کرانچار کشیده شود. اما دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن هم، با وجود اینکه ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر از صنعت نفت آبادان پیش افتاده بود، ۲ گل از این تیم دریافت کرد تا سه امتیاز شیرین را با تساوی تلخ در آبادان عوض کند.

دیدار تیم‌های سایپا و تراکتورسازی هم با برتری دو گله تراکتورسازی به پایان رسید. این مسابقه در دقیقه ۶۵ به علت خاموش شدن یکی از نورافکن‌های ورزشگاه دستگردی تهران از جریان افتاده و پس از رفع این مشکل دوباره به جریان افتاده بود.

نتایج دیدارهای روز نخست هفته پنجم لیگ برتر به این شرح است:

استقلال صفر - پدیده مشهد ۲

گل‌ها: محمد قاضی (۱۵) و حسین مهربان (۷۲) برای پدیده

سپاهان صفر - سپیدرود رشت صفر

سایپا صفر - تراکتورسازی تبریز ۲

گل‌ها: محمدرضا آزادی (۷۴) و مهدی کیانی (۹۰+۱) برای تراکتورسازی

صنعت نفت آبادان  ۲ - ذوب‌آهن ۲

گل‌ها: مهدی رجب‌زاده (۳۸- پنالتی) و مهران درخشان مهر (۶۸) برای ذوب‌آهن؛ آگوستو سزار (۷۸ و ۹۰+۳) برای صنعت نفت

کد خبر 316396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.