کرانچار: سپاهان در بحران قرار ندارد/ از عملکرد نویدکیا تعجب می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ۶ امتیاز خانگی را از دست داده‌ایم ولی این موضوع با بحران متفاوت است و نمی‌توان نام بحران روی آن گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار پس از تساوی تیمش مقابل سپیدرود رشت در هفته پنجم لیگ برتر در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: بازی را خوب آغاز کردیم و خوب وارد بازی شدیم. کنترل بازی را در بیشتر دقایق مسابقه در اختیار داشتیم و با پاسکاری و بازیسازی خود را به محوطه جریمه حریف می‌رساندیم و حتی چندین موقعیت گل ایجاد کردیم ولی طبیعی است که وقتی از موقعیت‌های خود استفاده نبریم، دو امتیاز را از دست می‌دهیم.

وی در مورد دست‌کم گرفتن تیم سپیدرود افزود: می‌دانستیم که سپیدرود قصد دارد دفاعی بازی کند و این اتفاق هم رخ داد ولی در نیمه اول بازیکنان سپاهان حریف را دست‌کم نگرفتند بلکه به دنبال راهی برای رساندن خود به دروازه این تیم بودند. ۸۰ درصد بازی در دست ما بود و سپیدرود تنها در ۲۰ درصد زمان بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی ما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. سعی می‌کنیم در تعطیلات لیگ روی این موضوع و به ثمر رساندن موقعیت‌های گل کار کنیم و باید تمام تمرکز خود را روی این کار معطوف کنیم.

کرانچار در مورد اینکه تیمش امتیازات خانگی حساسی را از دست داده است و فکر نمی‌کند این موضوع در پایان فصل برای سپاهان مشکل‌ساز شود، گفت: ۶ امتیاز خانگی را از دست داده‌ایم ولی این موضوع با بحران متفاوت است و نمی‌توان نام بحران روی آن گذاشت. بحران زمانی ایجاد می‌شود که تیم روی حریف تسلط نداشته باشد در حالی که سپاهان در بازی با سایپا، پارس جنوبی و سپیدرود از حریف سرتر بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم تغییرات زیادی داشته و طبیعی است که نوسانات زیادی داشته باشد. از فرصت تعطیلات لیگ استفاده می‌کنیم و می‌توانیم در این زمان آمادگی بازیکنانی نظیر مروان حسین و رافائل را هم افزایش دهیم تا هرچه زودتر با شرایط تیم منطبق شوند و در آن زمان، دستمان برای استفاده از بازیکنان بازتر خواهد بود.

وی در مورد وضعیت رسول نویدکیا و بازی نه چندان دلچسب او در میانه زمین سپاهان بیان داشت: من هم از عملکرد و نوسان‌های او تعجب کردم که در چند مورد در دادن پاس‌های ساده اشتباه کرد. اما در مورد رافائل، سعی می‌کنیم در وقفه لیگ، روی این بازیکن کار کنیم تا بتوانیم از پاسکاری او بهره لازم را ببریم.

کرانچار در مورد فحاشی برخی تماشاگران سپاهان در بازی امشب گفت: هواداران سپاهان امروز جو پرشوری را در ورزشگاه حاکم کرده بودند و شخصاً مدام به بازیکنان تذکر می‌دهم که شما مدیون این هواداران هستید و این حمایت نباید یک طرفه باشد. سه نتیجه مساوی در خانه می‌تواند به راحتی هواداران را تحریک کند که به اشکال مختلف واکنش نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: ما هم از نتایج ناراضی هستیم و بازیکنان باید نسبت به هواداران احساس مسئولیت کنند و نباید فکر کنند هواداران به هر قیمتی باید به ورزشگاه بیایند و بازیکنان هر طور دلشان خواست بازی کنند.

وی تصریح کرد: شاید از نظر گلزنی در شرایطی ایده‌آلی نیستیم و این مورد نارضایتی هواداران، ما و رسانه‌ها را در پی داشته است اما به جز بازی با پدیده هیچ افتی نداشتیم و در سایر بازی‌ها در سطح مناسبی بودیم. وقتی گل نمی‌زنیم نه تنها هواداران بلکه ما را هم عصبانی می‌کند.

کد خبر 316393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.