کرانچار: سپیدرود قطعاً دفاعی بازی می‌کند/ ضعف مدافعان سپاهان روی ضربات ایستگاهی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از امتیاز بازی با سپیدرود رشت به راحتی نمی‌گذریم و آماده برگزاری این دیدار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سپیدرود رشت در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: همین که سپیدرود جزء تیم‌های تازه وارد به لیگ است نشان می‌دهد که انگیزه بالایی دارد. این تیم جلو همه تیم‌ها می‌خواهد خود را نشان دهد و قصد دارد در بازی فردا ما را غافلگیر کند.

وی افزود: سعی کردیم پس از بازی با ذوب‌آهن از نظر جسمی طراوت را به تیم برگردانیم. پس از بازی با ذوب‌آهن تمریناتی انجام دادیم که سپاهان را رو به جلو می‌برد.

کرانچار با بیان اینکه مقابل سپیدرود با احتیاط کامل بازی می‌کنیم ادامه داد: فرصت غفلت نداریم و از بازیکنان خواسته‌ام با حداقل اشتباه در زمین حاضر شوند تا بازی را با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این نکته را هم بگویم که در برابر ذوب‌آهن که حریف قدَری بود در شرایطی پیروز شدیم که در به ثمر رساندن گل‌ها تواناتر از آنها بودیم و می‌خواهیم این بردها را ادامه دهیم. با توجه به وقفه‌ای که در لیگ است تیم را یکسان‌سازی می‌کنیم و حتماً می‌توانیم بعد از این وقفه تیم بهتری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه سپیدرود هجومی بازی می‌کند و بازیکنان آن اشتباهات فردی کمی دارند بیان داشت: فیلم‌های مسابقات آنها را دیده‌ایم و به جز بازی با گسترش فولاد از نظر دوندگی بسیار خوب هستند. آنها در همان دیدار هم مستحق پیروزی بودند. در بازی با پیکان دونده و رو به جلو بازی کردند. خط دفاعی آنها دچار اشتباه می‌شود و ما هم به خوبی می‌دانیم که به هیچ وجه نباید دست از بازی خودمان، پاسکاری و بازی ترکیبی برداریم.

کرانچار اضافه کرد: طبق آماری که در اختیار داریم فقط در بازی با پدیده کمتر از آمار جهانی دویده‌ایم و در سایر بازی‌ها ۱۰ تا ۱۲ کیلومتر دوندگی داشتیم.

وی گفت: مطمئناً پیروزی برابر ذوب‌آهن به بازیکنان انگیزه بالایی داده و باعث می‌شود که دوندگی آنها بیشتر شود. سپیدرود حتماً بسته بازی می‌کند و در پی ضدحمله خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط تیمش تصریح کرد: خط دفاع سپاهان در ضربات ایستگاهی که از کناره‌ها ارسال می‌شود ضعف دارد و به بازیکنان تذکر داده‌ایم و در خلال تمرینات این ضعف را با تکرار بالا اصلاح کرده‌ایم اما بازیکنان نیاز به زمان دارند و با اشاره‌های زبانی نمی‌توان این مشکل را حل کرد.

وی در مورد اینکه چقدر از خریدهای سپاهان در نقل و انتقالات راضی است ادامه داد: ژایرو رودریگز از نظر جسمانی ایده‌آل نیست ولی از او راضی هستیم. پورقاز و آقایی در ابتدای فصل به دلیل همراهی تیم ملی سه هفته استراحت کردند که دارند خودشان را به ما نشان می‌دهند. شاهین ثاقبی در همه بخش‌های زمین دوندگی دارد و می‌تواند خودش را بیشتر به ما ثابت کند. ساسان انصاری هیچ نقصی ندارد و در بازی بدون توپ بسیار به ما کمک می‌کند و از این به بعد در گلزنی هم موفق خواهد بود.

کرانچار افزود: رافائل به خاطر وقفه‌ای که در لیگ است شرایطش را به ما نزدیک می‌کند و سعی می‌کنیم مروان حسین را هم در بازی فردا به کار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه تیمش تا پایان فصل بازی همراه با صبر را در دستور کار دارد یا قصد دارد در ادامه به بازی سپاهان سرعت بیشتری بدهد گفت: تلاش می‌کنیم و از بازیکنان خواسته‌ایم با پاس‌های زیاد در زمین بازی‌سازی کنند چون حریفان مقابل ما بسته بازی می‌کنند و خود را بین توپ و دروازه قرار می‌دهند و ما فاصله ای برای انجام حرکات ترکیبی نداریم و مجبوریم با پاسکاری به دروازه آنها نزدیک شویم.

وی ادامه داد: ولی این خواسته من نیست و من می‌خواهم از فاصله ۳۰ متری تا محوطه جریمه حریف بازیکنانی مثل ساسان انصاری، مروان حسین، مهرداد محمدی و جلال علیمحمدی بازی را انتقال دهند. با توجه به همه این موارد راضی هستیم و حتماً در آینده نه چندان دور در انتقال بازی از عقب به جلوی زمین و محوطه جریمه حریف سرعت بیشتری خواهیم گرفت.

کرانچار در پاسخ به اینکه در مورد جذب سیاوش یزدانی حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد و برخی عنوان می‌کنند این بازیکن مورد نظر کرانچار نبوده است گفت: در اینکه یزدانی در لیست بوده یا نبوده محلی برای بحث نیست. آوردن یا نیاوردن این بازیکن را به باشگاه واگذار کرده بودم ولی وی در بدو ورود با خواسته‌هایی که باشگاه داشت منطبق نبود. یزدانی ورود خوبی به تیم نداشت اما آرام آرام خود را به ما نشان داد و از این بعد نیز همه چیز در دست خودش است، او در بازی با آخر به زمین آمد و خواسته‌های ما را برآورده کرد و این موضوع شامل همه بازیکنان از دروازه تا نوک حمله می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد جریمه شدن این باشگاه به دلیل پرتاب ترقه از سوی تماشاگران در دو مسابقه و اینکه ممکن است سپاهان در بازی با پرسپولیس از حضور هوادارانش محروم شود اظهار کرد: در همه جای دنیا استفاده از این ابزارها جریمه دارد و متأسفانه این موضوع جرایمی برای سپاهان به همراه داشته است. ما قدرت خوبی داریم و آن هم نزدیکی خیل هواداران و بازیکنان است و هر کسی این امتیاز مثبت را از ما بگیرد منجر به شکست سپاهان می‌شود. همه باید این را به یاد داشته باشیم که دربی بزرگ ایران پیش روی ما است و باید هواداران سپاهان را در کنار خود داشته باشیم.

کد خبر 316212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.