قاتل دختر نصرآبادی به دار آویخته شد+عکس

پس از ۲۲۸ روز از قتل فاطمه نیکبخت، دختر ۱۵ ساله در نصرآباد از توابع جرقویه در شرق اصفهان، حکم اعدام قاتل صبح امروز در نصرآباد و در ملا عام اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساعت ۷ و ۵۵ دقیقه صبح سه‌شنبه ۱۴ دی ماه سال ۹۵ در یک روز سرد زمستانی زمانی که همه دانش‌آموزان دغدغه امتحانات داشتند، فاطمه نیز مثل هم‌کلاسی‌هایش راهی دبیرستان بود تا امتحانش را بدهد و به خانه بازگردد، اما او هرگز به خانه برنگشت.

یکی از بستگان فاطمه به شرح آن حادثه غم‌انگیز پرداخت و به اعترافات قاتل اشاره کرد و گفت: مسیر مدرسه فاطمه از کنار مخروبه‌های زیادی می‌گذرد که مکان امنی شده برای افراد بزهکار، قاتل فاطمه هم در یکی از این مخروبه‌ها کمین کرده بوده است.

وی افزود: قاتل که ۲۵ سال بیشتر نداشته و دارای چندین پرونده کیفری در قوه قضائیه است، وقتی فرصت را مناسب می‌بیند به دختر حمله کرده و او را به سمت مخروبه می‌برد و وقتی با مقاومت و فریادهای دختر مواجه می‌شود سعی می‌کند دهان او را بگیرد تا صدایش به جایی نرسد.

وی ادامه داد: طبق اعتراف انجام شده، قاتل وقتی نیت شوم خود را عملی می‌کند متوجه از حال رفتن دختر می‌شود و تا زمانی که به خود می‌آید با پیکر بی‌جان دختر روبرو می‌شود.

وی تصریح کرد: قاتل جوان پیکر دختر را در دخمه تاریک در میان همان مخروبه‌ها با هر آنچه در آن نزدیکی به دست می‌رسیده مخفی می‌کند؛ حدود ساعت ۹ از مدرسه با مادر فاطمه تماس می‌گیرند و می‌گویند فاطمه امتحان داشته و هنوز به مدرسه نیامده است، پس از اطلاع، موضوع را به کلانتری محمدآباد که در ۵ کیلومتری نصرآباد واقع شده گزارش کردیم.

وی خاطر نشان کرد: پس از برگشت، پدر فاطمه گفت می‌رود به دنبال دخترش بگردد و کمتر از چند دقیقه بعد پیکر دختر را از زیر شاخ و برگ‌ها و انبوهی از وسایل قدیمی پیدا کرد.

وی اظهار داشت: شناسایی قاتل با توجه به گزارش‌های مردمی که به صحنه آمده بودند انجام شد و کاملاً مشخص بود که چه کسی اقدام به این قتل کرده چرا که پیش از این نیز سوء سابقه داشت و پاتوق او در همین محل بود، در پرونده او بچه ربایی و محکومیت به ۱۵ سال حبس نیز هست که البته در آن مورد با وساطت مسؤولان شهر رضایت گرفته بود.

وی با بیان این که قاتل بلافاصله پس از دستگیری اعتراف کرد، ابراز داشت: پس از حادثه اقدام به جمع‌آوری امضا و تهیه طوماری کردیم تا به روند دادگاه سرعت ببخشد اما از اعضای شورای شهر هیچکدام آن را امضا نکردند.

ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان پیش از این گفته بود: قاتل دختر ۱۵ ساله کمتر از ۶ ساعت پس از وقوع این حادثه دستگیر شد، پس از دستگیری متهم به قتل دختر نوجوان اعتراف و عنوان کرد که او را به زور به محل کشف جسد کشانده و سپس به قتل رسانده است؛ طبق اظهارات قاتل هیچ ارتباطی با دختر نوجوان نداشته و فقط با او هم روستایی بوده است.

احمد خسروی‌وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز روز گذشته در این باره اظهار داشت: حکم اعدام قاتل دختر نصرآبادی از توابع بخش جرقویه سفلی در دادگاه بدوی و در دیوان عالی کشور تایید شد.

سرانجام این قاتل صبح امروز در ملاءعام و در همان محلی که فاطمه را به قتل رسانده بود به دار مجازات آویخته شد.

کد خبر 316159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.