اعتیاد رفتاری در جامعه هر روز با مبحث جدید و خاص روبه رو است

اردستان-فرماندار اردستان گفت: اعتیاد رفتاری در جامعه ما هر روز با مبحث جدید و خاص روبه رو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردستان بااشاره به اینکه تعامل خوبی در زمینه مبارزه و پیشگیری اعتیاددر شهرستان وجود دارد، گفت: 
حساسیت و ضرورت امر برای اعضای شورای هماهنگی و مدیران به وجود آمده که در رابطه بااین مسئله باید باجدیت ورود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اعتیاد رفتاری در جامعه ما هر روز با مبحث جدید و خاص روبه رو است، افزود: در بحث عرضه انواع مخدر روان گردان براساس آمار در بین سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۵ بیش از ۳۰۰  نوع مواد روان گردان جدید تولید و وارد بازار شده است.

غیور با توجه به اینکه این امر نشان دهنده این است براساس تقاضا و سنین مختلف کسانی که علیه بشریت گام برمی دارند برنامه ریزی و فعالیت دارند، تصریح کرد: بنابراین باید تلاش بی وقفه در  کشور و شهرستان انجام شود و همکاری وسیع در این رابطه صورت بگیرد تا کارکرد بهتر را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه دامنه آسیب و تاثیر مواد روان گردان بر کسی پوشیده نیست، گفت: روحانیون در مساجد نقش تاثیرگذاری دارند بنابراین باید پیرامون اعتیاد وپیشگیری از آن آگاه سازی کنند و مردم را با آسیب های آن آشنا کنند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه باید آموزش در این رابطه هدفمند باشد و ادارات برنامه های خود را به کمیته مربوطه ارائه کنند خاطرنشان کرد:باتوجه به مشکلات اعتیاد در جامعه کارگری  نسبت به آموزش در این قشر با همکاری کارفرمایان اقدام صورت بگیرد. /

کد خبر 315893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.