ذوب‌آهن در دربی اصفهان شرایط بهتری دارد

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: اگر همه چیز طبق روال گذشته باشد، شرایط ذوب‌آهن در دربی اصفهان برای کسب سه امتیاز بهتر است.  

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درمورد دربی اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: ذوب‌آهن شرایط تیمی بهتری دارد و در مقابل، سپاهان نتایج خوبی در این چند هفته کسب نکرده است. به دلیل تغییرات زیاد در این تیم، سپاهان هنوز هماهنگی لازم را به‌دست نیاورده است و این دلایل باعث می شود که پیش بینی نتیجه این مسابقه سخت شود.

سپاهان هنوز یک تیم هماهنگ و زهردار نیست

وی ادامه داد: همیشه آمادگی تیم‌ها، شرایط جدول و نتایج مسابقات قبلی نمی‌تواند در نتیجه دربی تأثیرگذار باشد چون این مسابقه از حساسیت‌های زیادی برخوردار است. این بازی برای سپاهان حساس‌تر از ذوب‌آهن است و با جذب بازیکنان جدید، توقع هواداران این تیم بیشتر شده اما سپاهان هنوز نتوانسته است یک تیم هماهنگ و زهردار باشد.

کارشناس فوتبال اصفهان افزود: ذوب‌آهن به دلیل اینکه تغییرات کمتری داشته، هماهنگی بهتری بین بازیکنانش وجود دارد که این موضوع نیز پیش بینی نتیجه دربی را سخت می کند.

وی در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف و قوت دو تیم در کدام خطوط بیشتر احساس می شود بیان کرد: مهمترین نقطه قوت ذوب آهن هماهنگی این تیم است و با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان این تیم چند سال است در کنار هم بازی می کنند و کمترین تغییرات را داشتند، شکل تیمی و هماهنگی بین بازیکنان بیشتر است و تقریباً در تمام نقاط زمین کمتر اشتباه می‌کنند.

کربکندی بیان داشت: سپاهان به دلیل تغییراتی که داشته است، هنوز در خط دفاع و خط حمله به آمادگی نرسیده و بازیکنان این تیم از موقعیت هایشان به خوبی استفاده نمی کنند. البته هنوز برای قضاوت در مورد تیم ها زود است چون تنها سه هفته از بازی ها گذشته و برای اینکه تیم ها بتوانند به شرایط خوب خود برسند، نیاز به زمان بیشتری دارند.

حدادی‌فر زود به میادین برگشت و مقابل خشونت فوتبال دوام نیاورد

کارشناس فوتبال اصفهان در مورد مصدومیت قاسم حدادی‌فر و غیبت او در دربی فوتبال اصفهان گفت: حدادی‌فر یک بازیکن ظریف است و بعد از اینکه برای اولین بار مصدوم شد، به نظر من کمی زود تمرینات را شروع کرد و زمان کامل برای بهبودی را به خودش نداد. عضلات پای این بازیکن هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود و در مقابل خشونت فوتبال دوام نیاورد و اینکه دو بار دچار مصدومیت شود یک بدشانسی بزرگ بود.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی اصفهان اظهار کرد: اگر همه چیز طبق روال گذشته باشد، شرایط ذوب‌آهن در دربی اصفهان برای کسب سه امتیاز بهتر است.  

کد خبر 315468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.