ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان از مصادیق جدی تکریم ارباب رجوع است

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد شرایط مطلوب در شهر برای شهروندان از مصادیق جدی تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در حاشیه آیین رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و بهره برداری از خط ۲ سامانه اتوبوس تندرو اظهار کرد: با ورود این ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به سامانه حمل و نقل عمومی شهر به نوعی سلامت و آرامش را به شهروندان هدیه می دهیم و به نوعی نظم و انضباط را در شهر رقم می زنیم.

وی افزود: مجموعه اتفاقاتی که در شهر رخ می دهد، برای شهر از جهت قرار گرفتن در یک فضای زیبا، برای شهروندان به جهت تسهیل در حمل و نقل آنها و حتی برای مسئولان از این جهت که آرزوهایی که داشته اند، محقق شده بسیار مهم و مبارک است.

وی اضافه کرد: استقرار این اتوبوس ها در زیبایی بخشی به فضای شهر بسیار تاثیرگذار است و ما حتما باید این روند را ادامه بدهیم.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قطار شهری به عنوان یکی از مدهای حمل و نقل در شهر است و امیدواریم تا پایان امسال خط یک قطار شهری اصفهان به اتمام برسد که ظاهرا طی یکی، دو هفته آینده از خیابان بهارستان تا میدان آزادی در اختیار مردم قرار می گیرد.

نصراصفهانی تصریح کرد: خطوط BRT نیز در کنار قطار شهری شرایط مطلوبی را در حوزه حمل و نقل عمومی برای مردم رقم می زند.

وی با تاکید بر اینکه بحث ورود تراموا به شهر اصفهان نیز یکی دیگر از اقدامات در حوزه حمل و نقل عمومی شهر است و امیدواریم این مهم نیز انجام شود، گفت: زیر پل امام خمینی (ره) نخستین مکان در نظر گرفته شده برای راه اندازی تراموا است.

وی ادامه داد: اگر این مد حمل و نقل را داشته باشیم و مردم مدهای جدید از جمله تراموا را تجربه کنند، مطالبات آنها به گونه ای افزایش پیدا می کند که دیگر مردم دست از سر مسئولان بر نخواهند داشت و ایجاد تسهیلات و افزایش توقع و انتظارات مردم در راستای تعالی و پیشرفت شهر بسیار موثر است.

نصر اصفهانی با بیان اینکه زمانی که مردم سوار تراموا شوند، دیگر نمی توانیم آنها را متقاعد کنیم که سوار بر مینی بوس شوند و از مدهای سخیف حمل و نقل که در شأن آنها نیست، استفاده کنند، تاکید کرد: مطالبه گری مردم از ما در شورای شهر چرخه فعالیت ما را روان تر و تلاش ما را مضاعف می کند و فکر می کنم که این قبیل کارها در شهر جزء حقوق اولیه شهروندان است.

وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده ایجاد و فراهم سازی تسهیلات در شهر از نمادهای تکریم ارباب رجوع است.

وی با اشاره به اینکه در بحث حمل و نقل باید تسهیلات لازم و در بحث تفریح و سرگرمی باید شرایط لازم را برای مردم فراهم کنیم، افزود: در بحث حقوق شهروندی نیز باید ورود پیدا کنیم و فراهم کردن شرایط مطلوب در شهر برای شهروندان از مصادیق جدی تکریم ارباب رجوع است.

کد خبر 315465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.