راه اندازی کتابخانه دیجیتال در مبارکه با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان

مبارکه- شهردار مبارکه گفت: مجموعه کتابخانه دیجیتال در مبارکه با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان راه اندازی شده و در حال حاضر دارای ۴۰ هزار جلد کتاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، با حضور شهردار، اعضای شورای شهر مبارکه و جمعی از مسئولان شهرستانی پروژه بلوار ۳۶ متری شهدای طاهری و رستوران بازی فکری و کتاب مجتمع فرهنگی غدیر افتتاح شد.

شهردار مبارکه در مراسم افتتاح این دو پروژه بزرگ شهرداری گفت : یکی از اهداف مهم و والای شهرداری مبارکه خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان است.
محمد شرفا با اشاره به پروژه بلوار ۳۶ متری شهدای طاهری افزود: بهره برداری از این پروژه در راستای روان سازی ترافیک و  دسترسی سریع و آسان شهروندان انجام شده است.
 شرفا با بیان اینکه تمام همت ما در مجموعه مدیریت شهری مبارکه، خدمت رسانی صادقانه و مخلصانه به شهروندان است، گفت: در این راستا پروژه ها و طرح های متعددی  در سطح شهر در دستور کار قرار گرفت که اکثراً به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز در حال اجرا می باشند.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان و هدایت ترافیک شهر به بلوار شهید ربیعی و میدان دفاع مقدس از اهداف اجرای پروژه بلوار شهدای طاهری است، گفت: این پروژه بطول یک هزار و ۸۰۰ مترمربع بخشی از رینگ ترافیکی شهر است.
شرفا با بیان اینکه این پروژه نقش بسزایی در کاهش و روان سازی ترافیک  دارد، افزود: پروژه بلوار شهدای طاهری با همکاری خوب مردم و همچنین شورای اسلامی شهر مبارکه با چهار میلیارد تومان هزینه تملک و آزادسازی و ۹ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در دوره چهارم شورای اسلامی شهر به اتمام رسید.
وی با اشاره به اهداف اجرای این پروژه افزود: ساماندهی و تفکیک ترافیک عبوری و شهری، تسهیل دسترسی بین مراکز جمعیتی شهر و کاهش زمان سفر و مصرف سوخت از مهمترین اهداف اجرای این پروژه محسوب می شود.
شرفا گفت: البته اذعان داریم که کارهای انجام شده به تمامه خواسته های مردم شریف شهر  مبارکه را برآورده نکرده است، اما می توانیم با اطمینان بگوییم که در مسیر جلب رضایت شهروندان هرآنچه در توان داشته ایم را در طبق اخلاص گذاشته ایم.
شهردار مبارکه  همچنین در حاشیه آیین افتتاح رستوران بازی فکری و کتاب خوشه مجتمع فرهنگی غدیر گفت: شهرداری مبارکه مجری ایده رستوران بازی های فکری در شهرستان است که بعنوان تنها مرکز تخصصی بازی، به شهروندان خدمات ارائه می دهد.
وی گفت: باید بستر بروز خلاقیت و آموزش خلاق را در کودکان شهر مهیا و کودکان خود را برای آینده آماده کنیم.
شرفا با اشاره به احداث و راه اندازی کتابخانه دیجیتال در فرهنگسرای غدیر مبارکه افزود: این مجموعه با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان راه اندازی شده و در حال حاضر دارای ۴۰ هزار جلد کتاب است.
شرفا افزود: ایجاد اولین مرکز خلاقیت کودکان (رستوران بازیهای فکری و کتاب) مجموع فرهنگی غدیر از دیگر پروژه های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی مبارکه است.
وی با بیان اینکه زبان کلاس های آموزشی این مجموعه بازی است افزود: در منوی(لیست) این رستوران ۱۰۰ عنوان بازی وجود دارد که بصورت فردی، دوستانه و خانوادگی قابل استفاده می باشد.
شهردار مبارکه در پایان با تشکر و قدردانی ویژه از اعضای شورای شهر به خاطر همکاری و تعامل سازنده با مجموعه شهرداری در تمامی زمینه ها گفت: در این دوره با همراهی و همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر مبارکه وهمت تمامی نیروها و مدیران دستگاه های مختلف شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در حوزه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر بودیم که امیدواریم با تداوم چنین روندی شاهد ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان باشیم.

کد خبر 315387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.