به گزارش ایمنا، یکی از نکات مورد توجه دیدار تیمهای سپاهان و پارس جنوبی از هفته سوم لیگ برتر تبلیغ سامانه پیامکی استقلال و پرسپولیس در تابلوهای اطراف زمین بود. این اتفاق به این دلیل برای بسیاری از تماشاگران و حتی خبرنگاران عجیب بود که ورزشگاه نقش جهان از جمله استادیومهای کشور است که سرخابیهای پُرطرفدار پایتخت اقبال چندانی در آن ندارند. حساسیت برخی هواداران سپاهان به این ۲ تیم به اندازهای زیاد است که مراتب نارضایتی خود از این بابت را به طرق مختلف به گوش مسئول باشگاه اصفهانی رساندند.
باشگاه سپاهان هم در واکنش به این اعتراضها از طریق صفحه رسمی خود در اینستاگرام تأکید نمود که کلیه تبلیغات محیطی استادیومهای فوتبال در کل کشور تحت مدیریت و زیر نظر سازمان لیگ است و نه تنها سپاهان که هیچ باشگاه دیگری دخالتی در آن ندارد.
به این ترتیب تابلوهای تبلیغاتی که با یک هفته تأخیر در اطراف زمینهای محل برگزاری مسابقات لیگ برتر تعبیه شدند بازگشتی پُرحرف و حدیث داشتند.
نظر شما