تاکسی اینترنتی اسپین در مسیر فعالیت قانونی در اصفهان

به دنبال تاسیس شرکت های تاکسی آنلاین، سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان به همراه جمعی از شرکتهای حمل و نقل موجود در اصفهان تاکسی آنلاینی تحت عنوان «اسپین» را راه اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پی ظهور و گسترش تکنولوژی های روز و کار آمد در حمل و نقل مسافر و فعالیت برخی از شرکتهای تاکسی اینترنتی و به منظور فعالیت قانونی و استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود در عرصه حمل و نقل با تاکسی شهر اصفهان، جمع کثیری از شرکتهای حمل و نقل موجود در اصفهان در اقدامی مشارکتی و در جهت ارائه خدمات امن و با کیفیت به شهروندان با راه اندازی یک شرکت تاکسی اینترنتی با عنوان «اسپین» به جرگه استفاده کنندگان از این تکنولوژی جدید در کسب و کار خود پرداختند.

«اسپین» با سهیم کردن مدیران آژانس های تاکسی تلفنی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی راه اندازی شده است.  در این راستا هیئتی ۵ نفره متشکل از مدیران آژانس ها و با انتخاب سایر مدیران آژانس های فعال شهر برگزیده شدند تا تهیه نرم افزار و سایر کارهای اداری را بر عهده گیرند. اسپین که این روزها به واسطه تاسیس توسط شرکت های حمل و نقل دارای مجوز به عنوان اولین شرکت تاکسی اینترنتی قانونی در اصفهان شروع به فعالیت کرده است در جلسه ای با حضور تمامی شرکت های مشارکت کننده در راه اندازی آن به شناخت اعضای هیات مدیره و طی مراحل قانونی پرداخت.

مراحل کار اسپین

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به مراحل تاسیس اسپین گفت: اولین کار انتخاب برنامه نویس بود که این کار با تحقیقات زیادی انجام شد، دومین مرحله ثبت قرارداد میان اسپین و شرکت سازنده نرم افزار بود که این کار هم با رعایت موارد حقوقی و کارشناسی و مسائل الکترونیکی و اینترنتی طی شد.
حسین جعفری افزود: سومین کار انتخاب نام شرکت است، برای اخذ مجوز تاکسی های اینترنتی باید نامی انتخاب شود تا برای ثبت درگاه الکترونیکی، سازمان تنظیم و مقررات اجازه آن را صادر کند.
اوی ضافه کرد: طی جلسات مختلف در پایان نام اسپین انتخاب شد این گزینه نام مشابهی ندارد و جستجو آن در فضای مجازی بسیار آسان است.
مشترکان ۵ هزار تایی اسپین

گفته می شود تا به امروز نزدیک به ۵ هزار نفر از مردم مشترک اسپین شده اند. این استقبال را حاصل اعتماد مردم به تاکسی های سنتی که رویکردی جدید دارند می دانند در حالی برخی می گویند شرکتهای جدید تاکسی آنلاین تنها با دریافت یک کارت ملی از راننده مجوز رانندگی را به او می دهند. از این رو جعفری گفت که به دلیل همین موضوع و بی اعتمادی مردم به این شرکت ها از هر دو شرکت تاکسی آنلاین معروف افرادی ریزش داشته اند.
اعتماد داشته باشید

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه این ۵ نفر منتخبان شما هستند گفت به این افراد اعتماد داشته باشید و از بحث های حاشیه ای دوری کنید.
جعفری ادامه داد: تا به امروز ۱۵۰۰ دستگاه خودرو اسپین در حال کار است و باید این رویه را پیش برد.

کد خبر 315323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.