همکاری های خوبی بین وزارت دفاع و کمیسیون انرژی وجود دارد

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی گفت: در جلسه با کمیسیون انرژی مجلس در خصوص همکاری‌های مشترک صحبت شد، چرا که ما مواردی را در وزارت دفاع داریم که با کمیسیون انرژی کاملاً در ارتباط است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت دوازدهم پس از نشست با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این کمیسیون علاوه بر اینکه برنامه کلی خود را برای دوستان تبیین کردم، نمایندگان محترم سؤالاتی در خصوص همکاری‌های مشترک ما داشتند چرا که ما مواردی را در وزارت دفاع داریم که با کمیسیون انرژی کاملاً در ارتباط است.

وی ادامه داد: ما در خصوص کارهای انجام شده و همچنین برخی اقدامات در آینده و برنامه‌هایی که برای ارتقا و توسعه ذخایر انرژی مورد نیاز سلاح‌ها و تجهیزات وجود دارد، به طور مفصل با دوستان نماینده صحبت کردیم و عزیزان هم به خوبی وقت گذاشتند و برنامه‌های ما را مطالعه کردند.

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: نمایندگان دغدغه‌ها و سؤالات دقیقی در خصوص توان دفاعی ما داشتند که مطرح شد و مباحث خوبی میان ما و آنها شکل گرفت؛ این جلسه را بنده بسیار خوب دیده‌ و از سؤالات نمایندگان استفاده کرده‌ام و امیدوارم آنها هم از عرایض بنده استفاده کرده باشند.

کد خبر 315293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.