مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۹۶ فردا پایان می یابد

مشاور عالی سازمان سنجش از انتخاب رشته بیش از ۱۱۰ هزار داوطلب مجاز در آزمون سراسری ۹۶ خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا(دوشنبه) فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ایرنا، حسین توکلی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، فرآیند آغاز انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۶ از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه پایان می‌پذیرد.
وی گفت: به تمامی داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتیجه اولیه آزمون فوق مجاز به انتخاب رشته شده‌اند اکیدا توصیه می‌شود که با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه‌های آزمایشی مجاز و همچنین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره رشته‌ محل‌های جدید و برخی از اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های گروه های آزمایشی مجاز اقدام و کد رشته محل های انتخابی به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش یادآور شد: تا ساعت ۸ امروز(یکشنبه) تعداد ۱۱۰ هزار داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود اقدام کرده اند؛ ضمنا تعداد ۱۱ هزار و ۲۴۶ داوطلب نیز نسبت به انتخاب کد رشته محل‌هایی که گزینش در آنها منحصرا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، اقدام کرده اند.
آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیر ماه در ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۸۳۸ هزار و ۹۷۲ داوطلب حاضر در جلسه آزمون برگزار شد و از این تعداد، ۸۳۸ هزار و ۹۲۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده اند.
کلید آزمون های ارتقا و ارزشیابی داروسازی منتشر شد
کلید نهایی آزمون های ارتقاء و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور منتشر شد.
کلید نهایی آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و آزمون ارتقاء دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.
بر اساس اعتراضات واصله و بررسی های انجام شده توسط اعضای هیات ممتحنه آزمون، در کلید نهایی آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور سئوال شماره ٤ گزینه «د»، سئوال شماره ٩ گزینه «الف»، سئوال شماره ١٢٨ گزینه «ج» و سئوال شماره ١٤١ گزینه «ب» صحیح است.
همچنین در کلید نهایی آزمون ارتقاء دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور سئوال شماره ١٢٤ گزینه «ج» صحیح است.
چهارمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور با حضور ۱۲۵ داوطلب (۷۵ نفر زن و ۵۰ نفر مرد) و سیزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور نیز با حضور ۱۴۶ داوطلب (۸۷ نفر زن و ۵۹ نفر مرد) پنجشنبه پنجم مردادماه ۹۶ در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
 مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران معرفی شد 
در جلسه ای با حضور حجت الاسلام محمد محمدیان، حجت الاسلام کرمی به عنوان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران معرفی شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، در مراسمی با حضور حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حضور برخی مسئولین دانشگاه تهران حجت الاسلام کرمی به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاله تهران معرفی شد.
همچنین در این مراسم از زحمات ۱۱ ساله حجت الاسلام کلانتری در دانشگاه تهران به عنوان مسئول سابق نهاد رهبری در این دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
گفتنی است حجت الاسلام کرمی پیش از مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های تربیت مدرس و قم بوده و نیز مسئولیت دفتر ستانی نهاد رهبری در قم را نیز بر عهده داشته است.
همچنین حجت الاسلام کلانتری رئیس دانشگاه معارف اسلامی بوده و هم اکنون به عنوان معاون فرهنگی در دانشگاه آزاد به فعالیت خود ادامه می دهد.

کد خبر 315174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.