شهردار اصفهان توفیق شهادت محسن حججی را تبریک گفت

مهدی جمالی نزاد در ژیامی شهادت شهید بزرگوار محسن حججی را به پیشگاه اما عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده این عزیز آزاده و شهروندان غیور نجف آباد تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن پیام مهدی جمالی نژاد به شرح زیر است: 

«و لا تهنوا و لا تخرنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین»
«سست نشوید و اندوهگین نباشید و شما برترید، اگر از مومنان هستید»
باردیگر دست جلادان آدمخوار از آستین جهل و استعمار بیرون جهید و خون پاک ترین مردان سرزمین بزرگ ایران اسلامی را بر زمین ریخت تا از خروش خون این عزیزان، آسمان به حزن بنشیند و زمین به اندوه...
و این بار دشنه شمریان زمانه پهلوی فرزندان فاطمه زهرا(س) را درید تا باردیگر تاریخ در برابر این همه آزادی و آزادگی زانو بزند. آری ! داعشیان که از نسل شمریان و یزیدیان هستند، در مسیری که قرن ها پیش اجداد ناپاکشان اسرای دشت نینوا را عبور دادند، "محسن حججی" را به اسارت گرفته و این بار پیش از آن که به شام برسند قصه او به "سر" رسید. و حالا فریاد آزادی خواهی این شهید عزیز که از رگ های بریده وی بلند شده است، درگوش آن هایی که هنوز به خباثت داعش جنایتکار و آدمخوار به حمایت سعود و صهیون اعتقاد ندارند و دنبال دلیل و برهان می گردند، مانند طبلی بلند می کوبد، باشد که خفتگان بیدار شوند.
سلفی عزت این شهید عزیز با سَلَفی های بی عزت که حسرت یک آه را بر دلشان گذاشت، دوباره درسی بزرگ از حماسه و ایثار را برای آن هایی که دل در گرو اقتدار ایران عزیز دارند مرور کرد و میراثی از عزت و شجاعت برای فرزند یک سال و نیمه خود به جای گذاشت.
اینجانب، ضمن ابراز تاسف از وجود جلادانی اینچنین که بی شک لکه ننگ تاریخ هستند و خواهند بود، عروج مظلومانه و ملکوتی شهید محسن حججی عزیز را به پیشگاه اما عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده این عزیز آزاده و شهروندان غیور نجف آباد تسلیت عرض نموده و جایگاهی متعالی برای وی آرزو مندم.
مرداد96- مهدی جمالی نژاد
شهردار اصفهان

کد خبر 315004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.