کولاکوویچ: معروف و موسوی را تا المپیک بعدی حفظ می‌کنم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ترکیب تیم ملی همیشه باز است و به هر بازیکنی که کمک کند که به پیروزی برسیم احترام می‌گذارم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل کره جنوبی در مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان اظهار داشت: در ست اول ظاهرا بازی آسان بود اما من معتقدم در این ست اصلا کره بازی نکرد. عملکرد واقعی این تیم را از ست دوم دیدیم اما ما تمرکز خود را حفظ کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.
وی افزود: امیدوارم همین شرایط را در مسابقات بعدی هم حفظ کنیم و به رقابت های قهرمانی جهان برویم.
کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای جوان کردن تیم ملی والیبال ایران دارید، گفت: ممکن است میانگین سنی تیم ملی بالا باشد اما این بازیکنان شایستگی حضور در این سطح را دارند. یکی از برنامه های ما استفاده از جوان ها است اما نمی توانیم از برخی از این بازیکنان به دلیل حضور در تیم های ملی پایه استفاده کنیم.
وی ادامه داد: کار مهمی که اینجا داریم این است که سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را به دست بیاوریم، صرف نظر از اینکه از چه بازیکنانی استفاده می کنیم. دوست دارم از بازیکنان جوان بیشتری در تیم استفاده کنم اما بازیکنان تیم ملی باید چرخه کامل را در تمرینات تیم بزرگسالان طی کنند نه اینکه چند روز به تمرین بزرگسالان بیایند، بعد به تمرین تیم جوانان و زیر ۲۳ سال بروند و دوباره برگردند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برخی بازیکنان مانند سعید معروف و سیدمحمد موسوی ممکن است بالای ۳۰ سال داشته باشند اما من به عنوان مربی دوست دارم آنها را تا المپیک بعدی حفظ کنم زیرا حضور آنها برای تیم ملی مهم است و به آن اعتبار می دهد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقه بعدی باز هم از این ترکیب استفاده می کنید، اظهار داشت: ترکیب تیم همیشه می تواند باز باشد و نمی توانم بگویم از چه بازیکنانی استفاده می کنم. به هر بازیکنی که کمک کند تیم من پیروز شوم احترام می گذارم. امروز نتوانستم از محمدجواد معنوی نژاد استفاده کنم زیرا در تمرین دیروز دچار مشکل شد و ترجیح دادم امروز به او استراحت بدهم تا برای مسابقات بعدی آماده شود.
کولاکوویچ در پایان درباره حضور تماشاگران اردبیلی گفت: خوشحالم این فرصت برای ما فراهم شد که در حضور این تماشاگران بازی کنیم. تماشاگران انرژی زیادی به بازیکنان می دهند و با حمایت های خود باعث می شوند که آنها برای پیروزی احساس مسئولیت پیدا کنند.

کد خبر 314853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.