ترافیک سه راه نقشینه کاهش می یابد/ افزایش سرانه فضای سبز منطقه ۱۴

شهردار اصفهان به آغاز عملیات اجرایی خیابان حدفاصل میدان فرزانگان تا بزرگراه شهید اردستانی گفت: احداث این خیابان یکی از آرزوهای شهروندان شمال شرق برای کاهش بار ترافیکی سه راه نقشینه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی نژاد در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۱۴ اظهار کرد: امروز در قالب شصت و هفتین برنامه های هر هفته چند افتتاح پروژه های منطقه ۱۴ با اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسمی رسید.

وی با اشاره به اینکه باید سرانه فضای سبز منطقه ۱۴ افزایش یابد در همین راستا بوستان فضائلی و ایمان  برای آرامش و نشاط شهروندان احداث شد، گفت: عملیات اجرایی این ۲ بوستان در سالجاری آغاز و کمتر از ۶ ماه به پایان رسید.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه خیابان شهید شاکری نیز برای کاهش ترافیک منطقه اجرا شد، ادامه داد: نوسازی و بهسازی خیابان عمان سامانی نیز اجرا شد.

جمالی نژاد با بیان اینکه باید آسفالت معابر برای تردد روان شهروندان و بهبود سیمای شهر انجام شود، خاطرنشان کرد:  درهمین آسفالت معابر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان انجام شد.

وی به آغاز عملیات اجرایی خیابان حدفاصل میدان فرزانگان تا بزرگراه شهید اردستانی گفت:  احداث این خیابان یکی از آرزوهای شهروندان شمال شرق برای کاهش بار ترافیکی سه راه نقشینه است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه هرهفته چند افتتاح و بهره برداری از پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی بسیاری از مشکلات شهر و مناطق کمتر برخوردار برطرف می شود.

کد خبر 314720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.