ربیعی: فردا مشخص می‌شود اولیویرا آماده بازی است یا نه/ پیوند استخوان روی دست امینی

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: در مورد مصدومیت لی اولیویرا محتاطانه عمل می‌کنیم و اینکه این بازیکن به مسابقه بعدی سپاهان برسد یا خیر فردا مشخص می‌شود.

عباس ربیعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: تنها مصدوم تیم به جز مهدی امینی، لی اولیویرا است. امینی هم بعد از اینکه دست او شکست، در تهران عمل جراحی شد اما متأسفانه پیوند استخوان او با موفقیت انجام نشد و هفته گذشته یک بار دیگر این عمل را انجام داد و بعد از آن دو هفته دست او آتل‌بندی شد و پس از باز شدن آتل، آن را گچ گرفتند. بعد از دو هفته این گچ باید باز شود و امینی مراحل بعدی درمان را ادامه بدهد.

وی ادامه داد: چون عمل پیوند استخوان روی دست امینی انجام شده است، باید مرحله به مرحله و با نظر جراحش پیشرفت کند و مراحل درمان را پشت سر بگذارد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان بیان کرد:  متأسفانه در مصاحبه‌های مختلف گلایه های بسیاری از دکتر رشادی، پزشک سابق سپاهان انجام شده است ولی باید بگویم بالاخره خطاهای پزشکی در سطح بسیار کلان هم اتفاق می افتد. دکتر رشادی چندسال برای این تیم زحمت کشید و خدمات بسیار خوبی در این مدت ارائه کرد ولی جالب است که این خدمات را هیچ کسی نمی بیند.

وی ادامه داد: نمی دانم در آن زمان شرایط چگونه بوده که این اتفاق برای مهدی امینی افتاده است اما من از او خواهش می کنم که این موضوع را همه جا بازگو نکند که به خاطر اشتباه پزشک این اتفاق برایش افتاده است. نمی دانم چرا کسی از زحمات چندین ساله رشادی تقدیر نکرد. زمانی که یک پزشک بازیکنان را به آمادگی می رساند و برای تیم زحمت می کشد، رسانه ای کردن این موضوع جالب نیست و به نظر من باید از کسی که نزدیک به ۶ سال امور پزشکی تیم فوتبال سپاهان را انجام می‌داد، قدردانی کرد.

ربیعی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت حسین پاپی و لی اولیویرا توضیح داد: مشکل پاپی برطرف شده و این بازیکن روز گذشته نیز در تمرین تیم شرکت کرد. دو روز پیش از ران پای اولیویرا MRI گرفته شد که خوشبختانه ۹۰ درصد از علائم آسیب دیدگی وی برطرف شده است. البته علائم آسیب دیدگی به دو دسته تقسیم می شود که یکی از آن علائمی هستند که با چشم دیده می شوند و یک دسته علائم هم به علائم میکروسکوپیک معروف هستند که MRI آنها را نشان نمی‌دهد اما ممکن است آسیب‌دیگی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک اشتباه می تواند باعث شود این دروازه‌بان را چند ماه از دست بدهیم، بسیار با احتیاط با او برخورد می کنیم و اینکه لی به مسابقه بعدی برسد یا خیر فردا مشخص می‌شود. سایر بازیکنان هم هیچ مشکلی ندارند.

کد خبر 314522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.