تیم ملی کاپیتان‌هایش را از دست می‌دهد؟

اگر احتمالات بدبینانه درباره سه مهره کلیدی کارلوس کی‌روش به واقعیت بدل شود تیم ملی عملاً بدون کاپیتان خواهد شد.

به گزارش ایمنا، پس از بازی کردن مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی برابر نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ اروپا برخی تلاش‌ها برای محرومیت این ۲ بازیکن از این تیم ملی آغاز شده است. اگر این اتفاق بیفتد تیم ملی یک وضعیت عجیب پیدا خواهد کرد و آن اینکه در آن واحد ۲ ملی‌پوش باسابقه و ۲ مدعی جدی کاپیتانی را از دست خواهد داد.

شجاعی و حاج‌صفی تنها ملی‌پوشان مهمی نیستند که احتمال از دست دادن پیراهن تیم ملی آنها را تهدید می‌کند بلکه کاپیتان اول تیم کی‌روش نیز در معرض خطر مشابهی قرار دارد با این تفاوت که برخلاف مسعود و احسان که به دلایل غیرورزشی ممکن است از تیم ملی دور بمانند این اتفاق ممکن است برای اشکان دژاگه به صورت کاملاً فنی بیفتد.

دژاگه چنان مورد اعتماد و اتکای سرمربی تیم ملی است که مرد پرتغالی حتی با وجود سابقه ملی بسیار کمتر او نسبت به چند ملی‌پوش دیگر (از جمله شجاعی و حاج‌صفی) ترجیح داده است تا بازوبند کاپیتانی را جلوتر از همه به او بسپارد اما اگر اشکان همچنان بدون تیم بماند دیگر حتی از دست کی‌روش هم کاری برنمی‌آید.

در صورتی که این احتمالات بدبینانه درباره مثلث شجاعی-حاج‌صفی-دژاگه به واقعیت بدل شود، سیدجلال حسینی تنها بازمانده از جمع کاپیتان‌های تیم ملی خواهد بود.

کد خبر 314385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.