انهدام مواضع شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی با شلیک موشک «صمود» یمن

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله از شلیک یک فروند موشک «صمود» به سمت محل استقرار شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در استان تعز واقع در غرب این کشور خبر داد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله یک فروند موشک بومی ساز «صمود» را به سمت محل استقرار شبه نظامیان و مزدوران در استان تعز شلیک کرد.

یک منبع نظامی ارتش یمن به پایگاه خبری النجم الثاقب گفته که موشک صمود امروز(یکشنبه) از سوی یگان‌ موشکی ارتش یمن و انصارالله به سمت محل تجمع مزدوران سعودی در اردوگاه «یفرس» در منطقه جبل حبشی استان تعز شلیک شد.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که موشک صمود در 29 سپتامبر 2016 وارد خط مقاومت شد. طول موشک چهار متر و قطرش 555 میلیمتر است. وزن سر جنگی 300 کیلوگرم و وزن کلی موشک یک تن است. برد موشک صمود 38 کیلومتر است.

خبرگزاری دولتی عربستان «واس» شب گذشته به نقل از مسئولان نظامی سعودی به کشته شدن دو نفر از نظامیان این کشور در مرزهای یمن اذعان کرد.

نیروهای موشکی و توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله روز گذشته(شنبه) نیز دو فروند موشک «اروگان» و یک فروند موشک «زلزال2» و چندین گلوله توپ و موشک «کاتیوشا» به مواضع نظامیان عربستان و شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی شلیک کردند.

یک منبع نظامی یمن گفته که بیش از 100 نفر از عناصر مزدور ائتلاف سعودی در این حملات موشکی کشته و یا زخمی شدند.

کد خبر 314271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.