جای خالی ورزش همگانی در دهاقان احساس می شود/بهره برداری از پیست دوچرخه سواری

دهاقان- رئیس هیئت دوچرخه سواری دهاقان گفت: در ۵ سال گذشته جای ورزش های همگانی نظیر پیاده روی خانوادگی، ورزش بانوان و...در این شهرستان خالیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سیدرضا حجازی، با بیان این مطلب، اظهار داشت: ورزش یک رسانه است و دوچرخه سواری نیز همین که بایک شعار صلح به کشورهای جهان می رود کار یک رسانه را انجام داده است.

وی باتوجه به برگزاری نخستین همایش دوچرخه سواری در جمعه هفته گذشته، اذعان داشت: به شکرانه ثبت قالی یلمه به عنوان برند این شهرستان بر پیراهن های اعضای هیئت دوچرخه سواری این شهرستان که به عنوان یک هویت است  نقش می گیرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان دهاقان از آماده سازی پیست دوچرخه سواری در دهاقان خبرداد و افزود: منتظر آغاز عملیات آسفالت از جانب شهرداری هستیم تا این پیست به بهره برداری برسد.

حجازی با انتقاد از بی اعتنایی برای ورزش بانوان در شهرستان تصریح کرد: با وجود اینکه تاکنون هیچ اقدام موثری برای حضور بانوان در عرصه های مختلف ورزشی در دهاقان انجام نشده و باتوجه به استعداد بانوان شهرستان امیدواریم به این موضوع هرچه سریع تر پرداخته شود.

به گزارش ایمنا، هیئت دوچرخه سواری دهاقان تاکنون توانسته به استان های فارس و یزد نیز رکاب بزنند و در چند روز آینده به کشورهای گرجستان و ارمنستان خواهند رسید. /

کد خبر 314159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.