شهرداری بدهی خود را به پیمانکاران بپردازد/ در پلمپ چاه های آب تجدید نظر شود

عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به بدهی شهرداری به پیمانکاران گفت: باید با این افراد به انصاف و عدالت رفتار کرد و حق و حقوق آنان پرداخت شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه صبح امروز شورای شهر اصفهان با اشاره به مشکلات شهرداری در تامین منابع مالی پروژه ها اظهار کرد: وضعیت مالی پیمانکاران در پروژه های شهری مناسب نیست و نگرانی هایی وجود دارد و زمانی هم که به آنها دلداری می دهیم اذعان می کنند اگر مشکلات مالی هست چرا پروژه های غیر ضروری ادامه دارند.

وی افزود: این افراد اذعان می کنند که چرا زمانی که شهرداری با معوض ملکی می خواهد طلب ما را بدهد قیمت های ارائه شده با قیمت مشاوران املاک متفاوت است، گویا شهرداری می خواهد مال خود را ارج نهد و به مال دیگران چوب حراج بزند.

عضو شورای شهر اصفهان بیان کرد: باید با سرمایه گذارانی که مال خود را در پروژه های شهری سهیم می کنند به طور منصفانه و عادلانه برخورد شود.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود یکی از دغدغه های شهرداری را تلاش برای حفظ فضای سبز شهری دانست و عنوان کرد: شهرداری اصفهان با تلاش خود به دنبال حفظ فضای سبز شهر است و با خرید پساب هم این کار را ادامه داده است.

نصر اصفهانی اضافه کرد: اما ناگهان شاهد پلمپ کردن تعدادی از چاه های آب شهرداری بودیم که اگر این روند ادامه داشته باشد شاهد از بین رفتن فضای سبز شهری خواهیم بود لذا از مسئولان مربوطه درخواست تجدید نظر در این مورد را دارم.

عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به ممیزی کردن اموال شهرداری بیان کرد: شهرداری اصفهان در اقدامی خوب نسبت به ممیزی املاک شهرداری مبادرت کرده و در این زمینه ۳۰ میلیون آیتم اطلاعاتی در مورد اموال شهر اصفهان ممیزی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه ۱۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است و باید یک میلیارد تومان دیگر برای این موضوع هزینه شود، از این رو درخواست دارم در راستای حفظ و حمایت از دارایی های شهرداری به این پروژه کمک شود تا به سرعت مورد بهره برداری قرار گیرد.

نصر اصفهانی یکی از بهترین دوران عمر خود را دوران عضویت در شورای شهر اصفهان نام برد و از تلاش همه افراد در طول ۱۰ سال حضورش در شورای شهر تشکر کرد.

وی افزود: امروز باید اعتراف کنم که صمیمیت، دوستی و الفت بین شورای دوره سوم و چهارم وجود داشته و مردم باید این را بدانند شورای شهر با هر ترکیبی که بوده تنها خواستار بهبود شرایط زندگی در شهر بوده است.

عضو شورای شهر اصفهان بیان کرد: در شورای پنجم ما متقاضی نظرات عزیزانی هستیم که در گذشته در کنارشان بودیم تا با هم افزایی امورات شهر را پیش ببریم، همچنین از شهرداران گذشته و معاونان ایشان به دلیل تلاش هایشان تشکر می کنم.

نصر اصفهانی پس از تشکر از شهردار اصفهان ابراز کرد: این فرد با کوشش خود و با به کار گیری مدل های جدید مدیریت شهری خواستار بهبود شرایط زندگی در شهر بود، همچنین همیشه درصدد بود تا در بهبود روابط انسانی و سازمانی گام بردارد.

وی افزود: همچنین از سازمان های شهرداری که به عنوان بازوان اجرایی تیم مدیریت شهری بودند نیز تشکر می کنم.

کد خبر 314084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.