دولت در برابر انتقادات برافروخته نشود

سمیرم- امام جمعه سمیرم: دولت باید بدور از تنش و در راستای ایجاد و افزایش وحدت گام برداشته و در برابر انتقادات برافروخته نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام والمسلمین حسین رجائی پور در خطبه های نماز جمعه سمیرم با اشاره به مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: این تنفیذ طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی و برای مشروعیت بخشیدن به حکم ریاست جمهوری انجام شد.

 رجائی پور نشست گرم تنفیذ را که همزمان با دهه کرامت صورت گرفت را به فال نیک خواند و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: پرداخت به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم، ایستادگی و مقابله در برابر استکبار و زورگویان و قانون شکنان وتعامل با دنیا در حد مطلوب را از وظایف اصلی دولت است.

وی با اشاره به ۱۰ توصیه مقام معظم رهبری به دولت خاطرنشان کرد: باتوجه به مشکلات اصلی مردم همچون گرانی، تورم، بیکاری امیدواریم دولت با اولویت بندی مناسب بتواند در چهارسال آینده به خوبی عمل کند.

حجت الاسلام رجایی پور گفت: دولت باید قدرشناس نیروهای انقلابی باشد زیرا که در هنگام مشکلات و دشواری های کشور این نیروها به میدان آمده و ایستاده اند.

وی افزود: دولت باید بدور از تنش و در راستای ایجاد و افزایش وحدت گام برداشته و در برابر انتقادات برافروخته نشود.

خطیب نماز جمعه سمیرم دشمن شناسی را از مهمترین ویژگی های مورد نیاز دولت خواند و تصریح کرد: نباید در برابر دشمن کوتاه آمد و اجازه گستاخی را باید از دشمنان گرفت.

وی پایبندی به قانون اساسی، حفاظت از امنیت کشور، دفاع از حقوق ملت و ایستادگی در برابر متجاوزان و مستکبران و اجرای عدالت در تمام زمینه ها برای حل مشکلات مردم را از وظایف دولت دانست.

امام جمعه سمیرم گفت: اگر دولت در انجام وظیفه خود به خوبی عمل کند شاهد خواهیم بود که بزودی جادوی بیکاری و گرانی از بین خواهد رفت و رفاه و آسایش برای مردم به ارمغان خواهد آمد.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم اذعان کرد: از دولت جدید انتظار می رود برای ایجاد کابینه ای متخصص، جوان و کارآمد گام بردارد تا شتاب پیشرفت و اعتلای کشور افزایش یابد.

کد خبر 313920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.