کم‌لطفی مسئولان اصفهان به تیم‌های ورزشی هنرمندان

کارگردان اصفهانی و سرپرست تیم‌های هنرمندان استان گفت: امیدوارم مسئولان استان اصفهان به خود بیایند و لطفشان را از تیم هنرمندان اصفهان دریغ نکنند.

سید محمدرضا ممتاز در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۳ به همت عوامل، بازیگران و دست اندرکاران سینما، تئاتر و تلویزیون، تیم هنرمندان اصفهان را تشکیل دادیم. از همان ابتدا با هزینه شخصی و پرداختی خود بازیکنان زمین اجاره کردیم و توپ و لباس خریدیم. به لطف معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان چند عدد توپ و دو دست لباس به ما داده شد، ولی هیچکدام از ادارات و سازمان‌های مربوطه نسبت به تخصیص زمین ورزشی برای تیم هنرمندان اصفهان شامل والیبال و فوتسال آقایان و خانم‌ها زیر بار نرفتند.
سرپرست تیم‌های هنرمندان استان اصفهان افزود: در این چند سال چندین مسابقه به نفع بچه‌های کار انجام دادیم که شاخص‌ترین آنها مسابقه والیبال با تیم هنرمندان تهران بود که علی‌رغم انسجام تیمی آنها که برگرفته از تمرینات مستمر و اردوهای زیاد بود، توانستیم این تیم را شکست دهیم.
ممتاز ادامه داد: تیم هنرمندان اصفهان افتخار آن را نیز داشته است که تمام پیشکسوتان هنر نمایش و تلویزیون به عنوان حامیان این تیم در کنار جوانان حضور داشته‌اند.
نویسنده و کارگردان اصفهانی بیان داشت: حال این سوال برایمان پیش آمده، اصفهانی که به هنرمندانش می‌نازد و از این زحمتکشان وام گرفته و لقب نصف‌جهان را برای خود برگزیده که واقعاً در شأن اصفهان هم هست، نباید حمایتی از تیم هنرمندانش شود؟
ممتاز گفت: تنها کافی است یکی دو درصد از هزینه‌های جانبی برخی سازمان‌ها، برای تیم هنرمندان استان هزینه شود. آنگاه می‌توانیم شاهد اتفاق‌هایی بسیار بهتر از این باشیم. امیدوارم مسئولان اصفهان به خود بیایند و لطفشان را از تیم هنرمندان اصفهان دریغ نکنند.

کد خبر 313797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.